1
Vraag
2
Reacties
Paul68

Level 5
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Wifiscan met Smartwifi app

Probeer een Wifiscan met de Smartwifi-app uit te voeren. Dit lukt niet. Als ik "start wifiscan" gebruik geeft de app "probleem oplossen" aan met de opmerking "zorg dat je bent verbonden met je thuisnetwerk" Als ik dan "in ben verboden" aangeef, blijft het zelfde scherm maar terugkomen. Dit schiet niet op. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload, maar geen verbetering......waar zit de oplossing??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul68
Topicstarter
Level 5
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Heb inmiddels zelf de oplossing gevonden....

Bij onze verhuizing (juli 2020) heeft een ziggo monteur onze wifi geoptimaliseerd (2,4Ghz en 5Ghz "samengevoegd") 

In de Smartwifi app werd nog de "oude" naam gebruikt! Dit heb ik gewijzigd en de app doet het nu prima!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63496Posts
  • 4387Oplossingen
  • 16826Likes

Mogelijk helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen en dan 15 minuten later nog eens te proberen.

Paul68
Topicstarter
Level 5
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Net geprobeerd, helaas niet geholpen. App blijft hetzelfde doen

Paul68
Topicstarter
Level 5
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Iemand anders misschien nog n idee??

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

Hallo @Paul68, wat jammer dat je er niet uitkomt met de Smartwifi app. Ik zie dat @Bert al even meegekeken heeft. Heb je nog meer ideeën @Bert

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63496Posts
  • 4387Oplossingen
  • 16826Likes

@Lotte Het beste idee is dat Ziggo dit probleem in de achtergrond / software gaat oplossen, het komt bij iedereen dan weer eens wel en dan weer eens niet voor, er is geen eenduidige oplossing voor, helaas.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

Dat is logisch @Bert 😄 wij werken altijd aan het verbeteren van de dienstverlening. Op dit moment heb ik geen informatie over wanneer dit op de planning staat helaas 😞 

Paul68
Topicstarter
Level 5
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 12Likes

Heb inmiddels zelf de oplossing gevonden....

Bij onze verhuizing (juli 2020) heeft een ziggo monteur onze wifi geoptimaliseerd (2,4Ghz en 5Ghz "samengevoegd") 

In de Smartwifi app werd nog de "oude" naam gebruikt! Dit heb ik gewijzigd en de app doet het nu prima!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic