Na twee weken eindelijk weer eens de moed verzameld om de wifipods in het stopcontact te steken: binnen enkele minuten is er totaal geen wifi verbinding meer bij mij in huis. Ik haal ze er weer uit en binnen 2 seconden werkt alles weer. Zonder de wifipods werkt alles al weken prima.
Volgens mij zijn er twee oplossingen:
- Ziggo zorgt voor goed werkende wifipods bij mij in huis bv door een (gratis) monteur langs te sturen of
- Ik krijg mijn geld terug omdat er een product is geleverd dat niet werkt en waar ik maar liefst 99 euro voor heb betaald.
Vraag mij niet meer om technische tevens, tests te doen of nietszeggende links naar standaard oplossingen, het werkt hier allemaal niet.
Ik ben helemaal klaar met de wifipods en met Ziggo.
@ArnoldtenCaat schreef:
Nu eindelijk mijn modem goed werkt is het tijd om mijn twee nieuwe wifipods te installeren.
Het installeren en aanmelden is met behulp van Ziggo inmiddels gelukt.
Maar helaas... ze doen het omgekeerde: ze vertragen het internet en zorgen ervoor dat er af en toe helemaal geen wifi meer is.
Dan haal ik ze uit het stopcontact en functioneert alles direct weer prima ( en dat blijft dan de rest van de dag ook zo).
De smartwifi app is geeft vaak aan dat het modem niet bereikbaar is, deze app is trouwens ook instabiel en loopt vaak vast,
Kan iemand mij tips geven?