Ik heb wifipods maar maak ik geen gebruik van. Wil ze graag retourneren. Heb een half uur aan de lijn gehangen. Beetje lang.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Liesbeth 33, welkom. Ja, lang wachten op die manier is niet leuk. Je zou het voor een volgende keer ook via deze weg kunnen aanvliegen.
Voor nu maak ik het in orde hoor, de opzegging schiet ik in. Je krijgt een keurige bevestiging en retourdozen voor de spullen. Dan is alles weer rond. Bewaar je het verzendbewijs goed?
Dank voor de medewerking!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Liesbeth 33, welkom. Ja, lang wachten op die manier is niet leuk. Je zou het voor een volgende keer ook via deze weg kunnen aanvliegen.
Voor nu maak ik het in orde hoor, de opzegging schiet ik in. Je krijgt een keurige bevestiging en retourdozen voor de spullen. Dan is alles weer rond. Bewaar je het verzendbewijs goed?
Dank voor de medewerking!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.