Ik heb 2 wifipods in bruikleen, deze hebben wij achteraf niet nodig te hebben. De dekking zonder de wifipods is al erg goed. Hoe kan ik het abonnement op de wifipods stopzetten, en hoe zend ik ze retour?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Eddy6, welkom op de Community! Fijn dat de dekking goed genoeg is en dat je de Wifipods niet nodig hebt. Ik heb ze per direct voor je opgezegd, binnen enkele dagen ontvang je een retourdoos met daarbij de instructies om ze aan ons te retourneren.
Tip: bewaar het verzendbewijs nog even goed tot je van ons de ontvangstbevestiging gekregen hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan ze stopzetten en kan een retourdoos sturen.
Hey @Eddy6, welkom op de Community! Fijn dat de dekking goed genoeg is en dat je de Wifipods niet nodig hebt. Ik heb ze per direct voor je opgezegd, binnen enkele dagen ontvang je een retourdoos met daarbij de instructies om ze aan ons te retourneren.
Tip: bewaar het verzendbewijs nog even goed tot je van ons de ontvangstbevestiging gekregen hebt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.