1
Vraag
2
Reacties
Swanny 1

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Wifipods: "Sorry, we konden je pod niet verbinden"

Hallo,

Ik heb 2 wiffi-pods 1 in de slaapkamer en 1 op zolder. Als ik nu mijn Wifi-app open dan geeft deze aan dat het modem in de kamer staat de smartwifipod 1 en de smartwifipod zolder.Bij de 1e pod staat een 1 en de 2e staat zolder. Nu klik ik op de pod 1 en dan moet ik de pod zoeken ik klik op doorgaan en kies mijn slaapkamer ik klik op kies deze locatie en krijg dan de mededeling wat vreemd sorry we konden  je pod niet verbinden probeer het opnieuw. Als ik het weer probeer krijg ik weer de zelfde mededeling.

 

20 Reacties 20
Swanny 1
Topicstarter
Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 9Likes

Hallo ik wilde vandaag  de pods opnieuw installeren maar kreeg toevallig vanmorgen een telefoontje van Ziggo met de vraag als ik tevreden was. Ik vertelde mijn problemen met de pods  bleek dat ik nog recht had op een monteur. Hier ga ik gebruik van maken en deze komt maandag langs.

Ik ga er van uit dat mijn probleem dan opgelost is en zal ik dit "markeren als zijnde opgelost",

Iedereen hartelijk dank voor de moeite en support.

Vriendelijke groet Swanny

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic