1
Vraag
2
Reacties
Bianca1978

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifipods opzeggen / retour sturen

Hallo,

 

Aangezien het op geen enkele manier kan wil ik via deze weg de WiFi pods opzeggen 

Wij willen geen gebruik meer maken van de pods omdat het nog steeds erg slecht was Qua wifi

zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen

 

mvv Bianca

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6836Posts
  • 1947Oplossingen
  • 2800Likes

Hi @Bianca1978
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Het is zeker mogelijk om via deze weg jouw opzegging voor de SmartWifi Pods door te geven. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

9 Reacties 9
puppie

Level 16
Expert
  • 1530Posts
  • 41Oplossingen
  • 628Likes

Hallo Bianca,

Dit kan een moderator voor jou regelen.
Normaal komen ze tussen de 1-3 dagen langs in dit topic.

Mag ik vragen wat jullie slecht vinden aan de pods.

 

@Bertzou jij een moderator op dit topic willen wijzen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6836Posts
  • 1947Oplossingen
  • 2800Likes

Hi @Bianca1978
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Het is zeker mogelijk om via deze weg jouw opzegging voor de SmartWifi Pods door te geven. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bianca1978
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor de moeite en ik bewaar t verzend bewijs , goede tip

 

mvg Bianca

dm-visser

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia,

 

de proefperiode van mijn WiFi pods loopt af (26-11-‘22). Ik wil dan graag van 2 pods naar één toe. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil dan de huidige terugsturen en een nieuwe pod aanschaffen (niet huren).

 

mvg Daan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6836Posts
  • 1947Oplossingen
  • 2800Likes

Hey @dm-visser

Dat is zeker mogelijk! We kunnen dan in één order de huidige set in bruikleen opzeggen en 1 SmartWifi Pod (koop) voor je bestellen. De huidige set mag je dan retourneren en vervolgens krijg je dan van ons de nieuwe SmartWifi Pod (koop) toegestuurd. De kosten van een SmartWifi Pod (koop) is eenmalig  59,-. Als je wilt kan ik dit nu al voor je invoeren per de gewenste datum van 26 november. 

dm-visser

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, heel graag! Krijg ik van jullie dan een doos om de pods retour te sturen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6836Posts
  • 1947Oplossingen
  • 2800Likes

Bij deze voor je in orde gemaakt @dm-visser. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en uiteraard ontvang je automatisch van ons een retourdoos om de SmartWifi Pods (huur) terug te kunnen sturen. 

amn299

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Cecilia , graag zou ik mijn smartwifipods retour willen sturen. Zou dit doorgevoerd kunnen worden en zou ik instructies kunnen krijgen hoe ik ze moet terugsturen?

 

Bij voorbaat dank!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 364Oplossingen
  • 885Likes

Hoi @amn299

 

Ik zie dat ik bij jou abonnement geen wijzigingen kan doorvoeren. Je kunt hiervoor het beste even contact zoeken met mijn collega's van Groot Zakelijk. De contact gegevens vind je onderaan op deze pagina 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic