Bianca1978

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifipods opzeggen / retour sturen

Hallo,

 

Aangezien het op geen enkele manier kan wil ik via deze weg de WiFi pods opzeggen 

Wij willen geen gebruik meer maken van de pods omdat het nog steeds erg slecht was Qua wifi

zou iemand mij hier verder mee kunnen helpen

 

mvv Bianca

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bianca1978
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Het is zeker mogelijk om via deze weg jouw opzegging voor de SmartWifi Pods door te geven. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

12 Reacties 12
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

Hallo Bianca,

Dit kan een moderator voor jou regelen.
Normaal komen ze tussen de 1-3 dagen langs in dit topic.

Mag ik vragen wat jullie slecht vinden aan de pods.

 

@Bertzou jij een moderator op dit topic willen wijzen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bianca1978
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Het is zeker mogelijk om via deze weg jouw opzegging voor de SmartWifi Pods door te geven. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je wel aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren 🙂

Bianca1978
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel voor de moeite en ik bewaar t verzend bewijs , goede tip

 

mvg Bianca

dm-visser

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia,

 

de proefperiode van mijn WiFi pods loopt af (26-11-‘22). Ik wil dan graag van 2 pods naar één toe. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil dan de huidige terugsturen en een nieuwe pod aanschaffen (niet huren).

 

mvg Daan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @dm-visser

Dat is zeker mogelijk! We kunnen dan in één order de huidige set in bruikleen opzeggen en 1 SmartWifi Pod (koop) voor je bestellen. De huidige set mag je dan retourneren en vervolgens krijg je dan van ons de nieuwe SmartWifi Pod (koop) toegestuurd. De kosten van een SmartWifi Pod (koop) is eenmalig  59,-. Als je wilt kan ik dit nu al voor je invoeren per de gewenste datum van 26 november. 

dm-visser

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, heel graag! Krijg ik van jullie dan een doos om de pods retour te sturen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij deze voor je in orde gemaakt @dm-visser. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en uiteraard ontvang je automatisch van ons een retourdoos om de SmartWifi Pods (huur) terug te kunnen sturen. 

amn299

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Cecilia , graag zou ik mijn smartwifipods retour willen sturen. Zou dit doorgevoerd kunnen worden en zou ik instructies kunnen krijgen hoe ik ze moet terugsturen?

 

Bij voorbaat dank!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @amn299

 

Ik zie dat ik bij jou abonnement geen wijzigingen kan doorvoeren. Je kunt hiervoor het beste even contact zoeken met mijn collega's van Groot Zakelijk. De contact gegevens vind je onderaan op deze pagina 

Blackbird1969

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Cecilia

Ik wil mijn 2 wifipods ook opzeggen en terugsturen. Zou je dit ook voor mij kunnen regelen,alsjeblieft ?

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Blackbird1969 Super dat je dit topic gevonden hebt! Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en de 2 SmartWifiPods voor jou opgezegd. Je ontvang hiervan nog een bevestiging. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je een retourdoos waarin je de Pods retour kunt sturen naar onderstaande retourdoos.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je van ons bericht ontvangen hebt dat de Pods retour ontvangen zijn. 

Blackbird1969

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de snelle service!!

 

Uitgelicht topic