Ik heb in het verleden wifipods gekocht en gekoppeld aan een andere ziggo abonnement op hetzelfde adres. Inmiddels is dat abonnement opgezegd en heb ik een andere ziggo abonnement op hetzelfde adres. Helaas kan ik deze gekochte extra wifipods niet koppelen aan mijn nieuwe ziggo abonnement. Dit zijn geen gehuurde pods maar gekochte pods. Ik heb gelezen dat deze door ziggo kunnen worden ontkoppeld. Ik heb de serienummers in mijn persoonlijke omgeving opgenomen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Hey @Leven21 , van harte welkom hier!
Het zou toch wel lekker zijn als je de Pods gewoon kunt blijven gebruiken! Als de vorige eigenaar de Pods heeft gekocht, dan gaan wij ze voor je vrijgeven zodat je deze met je nieuwe abonnement kunt verbinden. Via chat is het ontkoppelen snel geregeld.
Ik wens je er alvast veel plezier van 🙂
Voor de meelezers heb ik hier de verschillende scenario's op een rijtje gezet:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Leven21 , van harte welkom hier!
Het zou toch wel lekker zijn als je de Pods gewoon kunt blijven gebruiken! Als de vorige eigenaar de Pods heeft gekocht, dan gaan wij ze voor je vrijgeven zodat je deze met je nieuwe abonnement kunt verbinden. Via chat is het ontkoppelen snel geregeld.
Ik wens je er alvast veel plezier van 🙂
Voor de meelezers heb ik hier de verschillende scenario's op een rijtje gezet:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.