jojodh

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Wifipods nu gratis zolang je een internetabonnement hebt ?

Eind vorig jaar kon ik 3 wifipods in bruikleen krijgen die het eerste jaar gratis waren en daarna moet er voor betaald worden.

Mijn zoon kreeg vandaag een mail van ziggo en kon ook gratis wifipods krijgen , maar die kosten hem niets , zolang hij maar een internetaansluiting bij ziggo heeft.

Geldt dit aanbod nu ook voor mij en met mij veel anderen , die onder de oude aanbieding vielen ( na een jaar maandelijks ervoor betalen) ? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo all, ik lees dat er wat onduidelijkheid is rondom de kortingen. Zoals @RoWi. al aangaf is deze actie voor nieuwe klanten. In uitzonderingssituaties kan het zijn dat deze korting aangeboden wordt aan bestaande klanten, zoals in het geval van jouw zoon. 

 

Het kan heel goed zijn dat jullie in de toekomst een ander mooi aanbod ontvangen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Screenshot_20220804-205409_Chrome.jpg

 

Het lijkt erop dat dit een nieuwe klanten welkom kado keuze optie is.

Een Ziggo moderator zal hier het verlossende antwoord op kunnen geven. Ik ga ervanuit dat u niet het antwoord krijgt waar u op hoopt.

jojodh
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Het gegeven antwoord klopt niet helemaal , hij is namelijk geen nieuwe klant maar heeft ziggo al jaren. Deel 2 van het antwoord ga ik even afwachten , ik ga er vanuit dat dezelfde regels/voordeeltjes gelden voor iedere klant

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zeker niet alle voordelen gelden niet voor ieder klant dat is voor iedere klant anders 

ik heb btw nooit de film 1 jaar gratis aanbieding gehad haha sta er natuurlijk wel voor open mocht een mod die willen geven 😛

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo all, ik lees dat er wat onduidelijkheid is rondom de kortingen. Zoals @RoWi. al aangaf is deze actie voor nieuwe klanten. In uitzonderingssituaties kan het zijn dat deze korting aangeboden wordt aan bestaande klanten, zoals in het geval van jouw zoon. 

 

Het kan heel goed zijn dat jullie in de toekomst een ander mooi aanbod ontvangen. 

jojodh
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Aanbiedingen geven aan klanten is op zich prachtig , maar dat de ene klant hier kosten aan heeft en een ander niet vind ik een vreemde gang van zaken. We praten dan over dezelfde aanbieding. Maar goed............ ik verbaas me vandaag de dag nergens meer over

case closed 

Bierflesje

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb als trouwe klant ook vandaag dit aanbod per email gekregen.

Volgens mij betreft het een setje van 3 TP link deco M4.

Niks mis mee volgens mij, krijg het in bruikleen zolang ik klant bij Ziggo blijf.

 

Maar ik ben wel nieuwsgierig of Ziggo ook activatie kosten gaat berekenen als ik op het aanbod in ga. Wie weet het antwoord ?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Bierflesje,

Als je diensten bestelt waarbij je een (ander) modem, mediabox en/ of een CI+ Module ontvangt, betaal je eenmalig activatiekosten. Voor de wifiboosters en pod(s) geldt dit momenteel niet.

Alvast veel plezier hiervan!

Uitgelicht topic