@arman123
Bedankt voor je terugkoppeling!
Zodra de pods online komen zijn ze onderling nog met een 2,4GHz netwerk verbonden. Na +/- 15 min. probeert hij je netwerk te optimaliseren, en zo te zien is dat gelukt ;-)! Geef de pods even de tijd om even te optimaliseren en test de komende dagen nog een aantal keren je netwerk.
De pod wat eindigt met SN B6A is momenteel met je andere pod verbonden, die op zijn beurt weer draadloos met het modem is verbonden. Het is dan ook te verwachten dat je op dit wifi-netwerk een mindere snelheid kan ervaren. De belangrijkste vraag is altijd 'werkt het stabiel en kun je alles doen wat je wilt'?
De SmartWifi pods kwamen online nadat ik de WifiSpots optie had uitgeschakeld.
Ter info:
Ben je in het bezit van een Arris Connectbox en komen de SmartWifi pods na het scannen niet online?
Schakel in je Mijn Ziggo account, je WifiSpots (tijdelijk) uit.
We zien een relatie van Arris Connectboxen i.c.m. WifiSpots aan functie waarbij de SmartWifi pods niet online komen. Dit is in onderzoek en dit betreft een tijdelijke oplossing om in ieder geval de SmartWifi pods online te krijgen.