Hallo, ik heb 2 wifipods te huur besteld en zojuist keurig binnengekregen, maar ik heb ze inmiddels niet meer nodig. Ik heb nu nl. TP-link Deco's geïnstalleerd.
Hoe kan ik die Ziggo-pods retourneren en de huur beëindigen/annuleren?
bvd
Nico
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat de TP-Links hebt geïnstalleerd alleen maar goed, en geen probleem je kan via deze site
onderstaande gegevens de Pods retour sturen, geheel gratis via een Antwoordnummer. Vermeld wel je postcode en huisnummer met terugsturen, en bewaar je verzendbewijs van PostNL, dan krijg je vanzelf bericht dat het is teruggestuurd, let op dit duurt wel even, dus langer als 4 tot 6 maanden even apart houden is wel handig.
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Of download het retourformulier:
Tips voor het terugsturen:
Dank je Erik, Bevestiging is binnen en pods zijn terug gestuurd😀
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat de TP-Links hebt geïnstalleerd alleen maar goed, en geen probleem je kan via deze site
onderstaande gegevens de Pods retour sturen, geheel gratis via een Antwoordnummer. Vermeld wel je postcode en huisnummer met terugsturen, en bewaar je verzendbewijs van PostNL, dan krijg je vanzelf bericht dat het is teruggestuurd, let op dit duurt wel even, dus langer als 4 tot 6 maanden even apart houden is wel handig.
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Of download het retourformulier:
Tips voor het terugsturen:
@nwschreuder Niet meer nodig? Dan is terugsturen zoals @Dave aangeeft een belangrijke.
Gaat dit om pods met huur tegen € 1,25 of gratis bruikleen? Check je bestelbevestiging in de mail. Mocht het tegen kosten zijn, dan is het handig om je profiel te updaten met je postcode en huisnummer en hier een reactie te geven. Dan zetten we deze direct stop en krijg je daarvan ook bevestiging.
Vriendelijke dank voor je reactie, Jos.
Pods zijn inmiddels teruggestuurd. Het gaat idd om huur van 2 stuks, van € 1,25 per stuk per maand.
Mijn postcode en huisnummer staan in mijn Ziggo-account. Ik zie in mijn Community-profiel geen optie om postcode/huisnummer in te vullen.
mvg
Nico
Helder, dan moet er nog wel wat gebeuren. De Community inlog linkt die informatie niet door. Vul op deze pagina je postcode en huisnummer in, laat je het me weten dat ze ingevuld staan? Dan zet ik ze gelijk stop.
Snelle reactie!
Postcode en huisnummer zijn ingevuld.
Dank voor alle moeite.
mvg
Nico
Graag gedaan en komt voor elkaar! Doordat de bestelling nog niet afgerond was alszijnde bezorgd lukt het me niet direct om dit te op te zeggen.
Zodra het lukt in de volgende 1-2 dagen, de bevestiging van de opzegging volgt nog via e-mail. De onterechte kosten krijg je natuurlijk vergoed.
Niet schrikken dat er later deze week nog een retourpakketje in de bus ligt, aangezien je het keurig teruggestuurd hebt mag je die als niet verstuurd beschouwen.
Ter info:
Zie bijlage.
Jos, wil graag mijn wifi pods terugsturen kun jij dit voor mij regelen. Alvast bedankt!!
De pods zijn voor jullie beiden opgezegd hoor @bobmas1971 en @nwschreuder 🙂
Bevestiging hiervan is inmiddels bij mij binnen. Dank voor alle service!
Dank je Erik, Bevestiging is binnen en pods zijn terug gestuurd😀
Ik wil ook graag de pods retourneren. Ze worden mij veels te warm.
Ik ga het even voorleggen @Reer dan wordt dit ook geregeld door een medewerker.
hi @Reer, wat balen dat de pods zo warm worden bij jou 😞
Ik heb de opzegging erin gezet, je ontvangt een bevestiging per e-mail en een retourdoos om de pods te retourneren.
trek je aan de bel bij vragen? We staan voor je klaar 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.