1
Vraag
2
Reacties
nwschreuder

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Wifipods huur annuleren

Hallo, ik heb 2 wifipods te huur besteld en zojuist keurig binnengekregen, maar ik heb ze inmiddels niet meer nodig. Ik heb nu nl. TP-link Deco's geïnstalleerd.

Hoe kan ik die Ziggo-pods retourneren en de huur beëindigen/annuleren?

 

bvd

Nico

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dat de TP-Links hebt geïnstalleerd alleen maar goed, en geen probleem je kan via deze site

onderstaande gegevens de Pods retour sturen, geheel gratis via een Antwoordnummer. Vermeld wel je postcode en huisnummer met terugsturen, en bewaar je verzendbewijs van PostNL, dan krijg je vanzelf bericht dat het is teruggestuurd, let op dit duurt wel even, dus langer als 4 tot 6 maanden even apart houden is wel handig.

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Bekijk in context

bobmas1971

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dank je Erik, Bevestiging is binnen en pods zijn terug gestuurd😀

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dat de TP-Links hebt geïnstalleerd alleen maar goed, en geen probleem je kan via deze site

onderstaande gegevens de Pods retour sturen, geheel gratis via een Antwoordnummer. Vermeld wel je postcode en huisnummer met terugsturen, en bewaar je verzendbewijs van PostNL, dan krijg je vanzelf bericht dat het is teruggestuurd, let op dit duurt wel even, dus langer als 4 tot 6 maanden even apart houden is wel handig.

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

@nwschreuder Niet meer nodig? Dan is terugsturen zoals @Dave! aangeeft een belangrijke. 
Gaat dit om pods met huur tegen € 1,25 of gratis bruikleen? Check je bestelbevestiging in de mail. Mocht het tegen kosten zijn, dan  is het handig om je profiel te updaten met je postcode en huisnummer en hier een reactie te geven. Dan zetten we deze direct stop en krijg je daarvan ook bevestiging. 

nwschreuder
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Vriendelijke dank voor je reactie, Jos.

Pods zijn inmiddels teruggestuurd. Het gaat idd om huur van 2 stuks, van € 1,25 per stuk per maand.

Mijn postcode en huisnummer staan in mijn Ziggo-account. Ik zie in mijn Community-profiel geen optie om postcode/huisnummer in te vullen.

 

mvg

Nico

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Helder, dan moet er nog wel wat gebeuren. De Community inlog linkt die informatie niet door. Vul op deze pagina je postcode en  huisnummer in, laat je het me weten dat ze ingevuld staan? Dan zet ik ze gelijk stop. 

nwschreuder
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Snelle reactie!

Postcode en huisnummer zijn ingevuld.

Dank voor alle moeite.

 

mvg

Nico

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 203Oplossingen
  • 665Likes

Graag gedaan en komt voor elkaar! Doordat de bestelling nog niet afgerond was alszijnde bezorgd lukt het me niet direct om dit te op te zeggen. 
Zodra het lukt in de volgende 1-2 dagen, de bevestiging van de opzegging volgt nog via e-mail. De onterechte kosten krijg je natuurlijk vergoed. 

Niet schrikken dat er later deze week nog een retourpakketje in de bus ligt, aangezien je het keurig teruggestuurd hebt mag je die als niet verstuurd beschouwen. 

nwschreuder
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ter info:

Zie bijlage.

bobmas1971

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Jos, wil graag mijn wifi pods terugsturen kun jij dit voor mij regelen. Alvast bedankt!!

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

De pods zijn voor jullie beiden opgezegd hoor @bobmas1971 en @nwschreuder 🙂

nwschreuder
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Bevestiging hiervan is inmiddels bij mij binnen. Dank voor alle service!

bobmas1971

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dank je Erik, Bevestiging is binnen en pods zijn terug gestuurd😀

Reer

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil ook graag de pods retourneren. Ze worden mij veels te warm.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik ga het even voorleggen @Reer  dan wordt dit ook geregeld door een medewerker.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

hi @Reer, wat balen dat de pods zo warm worden bij jou 😞 

Ik heb de opzegging erin gezet, je ontvangt een bevestiging per e-mail en een retourdoos om de pods te retourneren.

trek je aan de bel bij vragen? We staan voor je klaar 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic