Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb van mijn buurvrouw 2 nieuwe ongebruikte wifipods gekregen. Ze zitten nog in de doos. Nu las ik dat de pods geregistreerd staan bij de 1e eigenaar ongeacht of ze gebruikt zijn. Kan iemand bij haar de deze pods ontkoppelen zodat ik ze kan gaan gebruiken ?
Ik heb de serienummers in mijn account gezet.
alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @GC57,
Wat lief dat je deze pods van de buurvrouw hebt gekregen! Zoals je zelf al aangeeft, kunnen de pods niet worden overgenomen wanneer ze in bruikleen zijn bij de klant. Dit komt omdat de pods eigendom zijn van Ziggo. De Pods zijn in dit geval in bruikleen waardoor het dus helaas niet mogelijk is om ze onder jouw account te registreren.
Hallo,
Als u de serienummers van de pods, achter uw postcode & huisnummer in uw Ziggo profiel zet, dan kan een Ziggo moderator direct controleren of de pods gehuurd of gekocht zijn. Heeft de vorige eigenaar de pods gekocht, dan worden ze ontkoppeld en kan u deze gaan gebruiken. Heeft de vorige eigenaar de pods gehuurd, dan zal Ziggo deze niet ontkoppelen en zijn ze dus niet door u te gebruiken.
Als u de serienummers hebt geplaatst, dan afwachten totdat een Ziggo mod langs komt ( dat kan soms enkele dagen duren ).
Ik heb de serienummers geplaatst. Of ze gekocht of gehuurd zijn wist de buurvrouw niet.
@GC57 uw buurvrouw kan in haar MijnZiggo zien of ze gehuurd zijn en dan zijn ze ook te vinden in haar rekeningoverzicht. Als de SmartWifi pods gratis in bruikleen zijn geleverd, dan blijft Ziggo volgens mij de eigenaar.
@Wim C. Volgens mij zijn ze gratis in bruikleen. Mevrouw is 80 dus van ‘mijn ziggo’ weet
ze niks..
@GC57 schreef:...Volgens mij zijn ze gratis in bruikleen. Mevrouw is 80 dus van ‘mijn ziggo’ weet
ze niks..
Een Ziggo mod kan controleren of de pods gehuurd/gekocht zijn en kan deze eventueel ontkoppelen. Afwachten totdat er één langs komt.
@GC57 als die SmartWifi Pods inderdaad gratis in bruikleen zijn, dan blijft Ziggo de eigenaar en kunnen ze niet op uw account worden gebruikt.
@Wim C. schreef:@GC57 als die SmartWifi Pods inderdaad gratis in bruikleen zijn, dan blijft Ziggo de eigenaar en kunnen ze niet op uw account worden gebruikt.
Misschien de TS rustig laten wachten op een Ziggo mod !!
Niet iedereen is tenslotte technisch en daarvoor steeds de 80 jarige buurvrouw lastig te vallen, is geheel onnodig.
Gewoon wachten totdat er een Ziggo mod langs komt. Hij/zij kan met zekerheid bepalen wat wel/niet mogelijk is.
Goedemiddag @GC57,
Wat lief dat je deze pods van de buurvrouw hebt gekregen! Zoals je zelf al aangeeft, kunnen de pods niet worden overgenomen wanneer ze in bruikleen zijn bij de klant. Dit komt omdat de pods eigendom zijn van Ziggo. De Pods zijn in dit geval in bruikleen waardoor het dus helaas niet mogelijk is om ze onder jouw account te registreren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...