GC57

Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Wifipods andere eigenaar

Ik heb van mijn buurvrouw 2 nieuwe ongebruikte wifipods gekregen. Ze zitten nog in de doos. Nu las ik dat de pods geregistreerd staan bij de 1e eigenaar ongeacht of ze gebruikt zijn. Kan iemand bij haar de deze pods ontkoppelen zodat ik ze kan gaan gebruiken ? 
Ik heb de serienummers in mijn account gezet. 
alvast dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Goedemiddag @GC57

Wat lief dat je deze pods van de buurvrouw hebt gekregen! Zoals je zelf al aangeeft, kunnen de pods niet worden overgenomen wanneer ze in bruikleen zijn bij de klant. Dit komt omdat de pods eigendom zijn van Ziggo. De Pods zijn in dit geval in bruikleen waardoor het dus helaas niet mogelijk is om ze onder jouw account te registreren. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

 

Als u de serienummers van de pods, achter uw postcode & huisnummer in uw Ziggo profiel zet, dan kan een Ziggo moderator direct controleren of de pods gehuurd of gekocht zijn. Heeft de vorige eigenaar de pods gekocht, dan worden ze ontkoppeld en kan u deze gaan gebruiken. Heeft de vorige eigenaar de pods gehuurd, dan zal Ziggo deze niet ontkoppelen en zijn ze dus niet door u te gebruiken.


Als u de serienummers hebt geplaatst, dan afwachten totdat een Ziggo mod langs komt ( dat kan soms enkele dagen duren ).

GC57
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb de serienummers geplaatst. Of ze gekocht of gehuurd zijn wist de buurvrouw niet.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@GC57 uw buurvrouw kan in haar MijnZiggo zien of ze gehuurd zijn en dan zijn ze ook te vinden in haar rekeningoverzicht. Als de SmartWifi pods gratis in bruikleen zijn geleverd, dan blijft Ziggo volgens mij de eigenaar.

GC57
Topicstarter
Level 4
  • 37Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Wim C. Volgens mij zijn ze gratis in bruikleen. Mevrouw is 80 dus van ‘mijn ziggo’ weet

ze niks..

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@GC57  schreef:

...Volgens mij zijn ze gratis in bruikleen. Mevrouw is 80 dus van ‘mijn ziggo’ weet

ze niks..


 

Een Ziggo mod kan controleren of de pods gehuurd/gekocht zijn en kan deze eventueel ontkoppelen. Afwachten totdat er  één langs komt.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@GC57 als die SmartWifi Pods inderdaad gratis in bruikleen zijn, dan blijft Ziggo de eigenaar en kunnen ze niet op uw account worden gebruikt.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Wim C.  schreef:

@GC57 als die SmartWifi Pods inderdaad gratis in bruikleen zijn, dan blijft Ziggo de eigenaar en kunnen ze niet op uw account worden gebruikt.


Misschien de TS rustig laten wachten op een Ziggo mod !!

Niet iedereen is tenslotte technisch en daarvoor steeds de 80 jarige buurvrouw lastig te vallen, is geheel onnodig.

Gewoon wachten totdat er een Ziggo mod langs komt. Hij/zij kan met zekerheid bepalen wat wel/niet mogelijk is.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Goedemiddag @GC57

Wat lief dat je deze pods van de buurvrouw hebt gekregen! Zoals je zelf al aangeeft, kunnen de pods niet worden overgenomen wanneer ze in bruikleen zijn bij de klant. Dit komt omdat de pods eigendom zijn van Ziggo. De Pods zijn in dit geval in bruikleen waardoor het dus helaas niet mogelijk is om ze onder jouw account te registreren. 

Uitgelicht topic