Om de een of andere reden krijg ik geen verbinding met het moden als ik in de app op mijn netwerk klik
Hij blijft maar zoeken ook kan ik geen WiFi certificaat instaleren help
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het lijkt dat de app hier nu wel werkt al een paar dagen met succes contact met het modem en pod kunnen maken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen en te wachten tot die weer volledig is opgestart.
Dan ben je elke keer een half uur kwijt schiet niet op
Uw telefoon of tablet is wel met het wifi netwerk verbonden?
Als je het modem 30 seconden van de stroom haalt, duurt het maximaal 10 minuten voordat alles weer draait en 1 maal 30 seconden het modem van de stroom loste bij velen je probleem op.
Had ik gedaan maar helaas hielp dat niet en ja ik heb gewoon WiFi op mijn device
Af en toe is het tobben met de app, bij een aantal mensen werkt hij de volgende dag ineens weer wel.
Ziggo is ermee aan het werk.
Nou ja hij heeft hier verleden week wel gedaan heb in iedergeval mijn WiFi pod kunnen instaleren
Anders had mijn WiFi thermostaat niet gewerkt afstand direct naar de connect box was te ver
Als een pod eenmaal geïnstalleerd is, dan blijft die werken, ook als je de app verwijderd.
Ik heb hier hetzelfde ervaren met de app, dan weer wel en dan weer niet.
Vindt het maar een prutsoplossing die app waarom niet gewoon aanmelden via de inloggen van het modem
Ik vermoed dat die software niet kan werken in het modem.
Ziggo is bezig met de oplossing.
Goedemorgen @nl3prc en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt! Wat vervelend dat je het wifinetwerk niet ziet op het moment dat je inlogt in de SmartWifi app. Zo te zien hebben de hier aanwezige experts al een aantal handreikingen gegeven waarmee je aan de slag kunt. Is het inmiddels gelukt om via de SmartWifi app je draadloze netwerk inzichtelijk te krijgen, of gaat het op dit moment nog steeds niet?
Nee helaas het werkt niet hij kan het modem niet vinden
Ik zie dat de app een update heeft gehad echter lost dit niet mijn probleem op.
Het lijkt dat de app hier nu wel werkt al een paar dagen met succes contact met het modem en pod kunnen maken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.