Vraag
Reacties
Oplossing
nl3prc
Level 3

Wifinetwerk word niet zichtbaar in de smartwifi app

Om de een of andere reden krijg ik geen verbinding met het moden als ik in de app op mijn netwerk klik

Hij blijft maar zoeken ook kan ik geen WiFi certificaat instaleren help

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Het lijkt dat de app hier nu wel werkt al een paar dagen met succes contact met het modem en pod kunnen maken

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijk helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen en te wachten tot die weer volledig is opgestart.

0 Kudos
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Dan ben je elke keer een half uur kwijt schiet niet op

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Uw telefoon of tablet is wel met het wifi netwerk verbonden?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je het modem 30 seconden van de stroom haalt, duurt het maximaal 10 minuten voordat alles weer draait en 1 maal 30 seconden het modem van de stroom loste bij velen je probleem op.

0 Kudos
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Had ik gedaan maar helaas hielp dat niet en ja ik heb gewoon WiFi op mijn device

 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Af en toe is het tobben met de app, bij een aantal mensen werkt hij de volgende dag ineens weer wel.

Ziggo is ermee aan het werk.

0 Kudos
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Nou ja hij heeft hier verleden week wel gedaan heb in iedergeval mijn WiFi pod kunnen instaleren

Anders had mijn WiFi thermostaat niet gewerkt afstand direct naar de connect box was te ver

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als een pod eenmaal geïnstalleerd is, dan blijft die werken, ook als je de app verwijderd.

Ik heb hier hetzelfde ervaren met de app, dan weer wel en dan weer niet.

0 Kudos
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Vindt het maar een prutsoplossing die app waarom niet gewoon aanmelden via de inloggen van het modem

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik vermoed dat die software niet kan werken in het modem.

Ziggo is bezig met de oplossing.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @nl3prc en een warm welkom op de Community, 

Super dat je dit forum gevonden hebt! Wat vervelend dat je het wifinetwerk niet ziet op het moment dat je inlogt in de SmartWifi app. Zo te zien hebben de hier aanwezige experts al een aantal handreikingen gegeven waarmee je aan de slag kunt. Is het inmiddels gelukt om via de SmartWifi app je draadloze netwerk inzichtelijk te krijgen, of gaat het op dit moment nog steeds niet? 

 

nl3prc
Level 3
Topicstarter

Nee helaas het werkt niet hij kan het modem niet vinden

0 Kudos
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Ik zie dat de app een update heeft gehad echter lost dit niet mijn probleem op. 

0 Kudos
nl3prc
Level 3
Topicstarter

Het lijkt dat de app hier nu wel werkt al een paar dagen met succes contact met het modem en pod kunnen maken