1
Vraag
2
Reacties
nl3prc

Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Wifinetwerk word niet zichtbaar in de smartwifi app

Om de een of andere reden krijg ik geen verbinding met het moden als ik in de app op mijn netwerk klik

Hij blijft maar zoeken ook kan ik geen WiFi certificaat instaleren help

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt dat de app hier nu wel werkt al een paar dagen met succes contact met het modem en pod kunnen maken

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mogelijk helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen en te wachten tot die weer volledig is opgestart.

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Dan ben je elke keer een half uur kwijt schiet niet op

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Uw telefoon of tablet is wel met het wifi netwerk verbonden?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je het modem 30 seconden van de stroom haalt, duurt het maximaal 10 minuten voordat alles weer draait en 1 maal 30 seconden het modem van de stroom loste bij velen je probleem op.

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Had ik gedaan maar helaas hielp dat niet en ja ik heb gewoon WiFi op mijn device

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Af en toe is het tobben met de app, bij een aantal mensen werkt hij de volgende dag ineens weer wel.

Ziggo is ermee aan het werk.

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Nou ja hij heeft hier verleden week wel gedaan heb in iedergeval mijn WiFi pod kunnen instaleren

Anders had mijn WiFi thermostaat niet gewerkt afstand direct naar de connect box was te ver

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als een pod eenmaal geïnstalleerd is, dan blijft die werken, ook als je de app verwijderd.

Ik heb hier hetzelfde ervaren met de app, dan weer wel en dan weer niet.

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Vindt het maar een prutsoplossing die app waarom niet gewoon aanmelden via de inloggen van het modem

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed dat die software niet kan werken in het modem.

Ziggo is bezig met de oplossing.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @nl3prc en een warm welkom op de Community, 

Super dat je dit forum gevonden hebt! Wat vervelend dat je het wifinetwerk niet ziet op het moment dat je inlogt in de SmartWifi app. Zo te zien hebben de hier aanwezige experts al een aantal handreikingen gegeven waarmee je aan de slag kunt. Is het inmiddels gelukt om via de SmartWifi app je draadloze netwerk inzichtelijk te krijgen, of gaat het op dit moment nog steeds niet? 

 

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Nee helaas het werkt niet hij kan het modem niet vinden

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie dat de app een update heeft gehad echter lost dit niet mijn probleem op. 

nl3prc
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt dat de app hier nu wel werkt al een paar dagen met succes contact met het modem en pod kunnen maken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic