Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag. Tot mijn blijdschap ontvang ik zojuist 3 wifiboosters van Ziggo. Ik heb al 2 wifipods.
Ik vraag me af of de boosters (tplink) samen gebruikt kunnen worden met de 2 al aanwezige wifipods?
graag jullie advies.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De zeshoekige pods werken met de wifi het modem samen.
De Deco's werken volledig zelfstandig en de wifi van het modem moet dan uitstaan.
Als je ze beiden gebruikt werken ze niet samen en mogelijk zelfs zo tegen elkaar in dat er allerlei verbindingsproblemen kunnen ontstaan.
De zeshoekige pods werken met de wifi het modem samen.
De Deco's werken volledig zelfstandig en de wifi van het modem moet dan uitstaan.
Als je ze beiden gebruikt werken ze niet samen en mogelijk zelfs zo tegen elkaar in dat er allerlei verbindingsproblemen kunnen ontstaan.
Dank voor je reactie. De boosters gaan retour 👌🏻
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...