1
Vraag
2
Reacties
Johnvenloo

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wifiboosters - Printer niet meer bruikbaar

Ik heb mijn router vervangen door drie wifiboosters maar nu kan ik mijn printer (HP 3070B611) niet meer via wifi gebruiken. Als ik de procedure volg via het schermpje van printer vind hij geen wifi. De andere apparatuur (Ipad's, telefoons) vinden wifi wel. Graag jullie suggesties!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johnvenloo
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dankje voor de uitgebreide uitleg. alles diverse malen geprobeerd echter zonder resultaat. Ik heb zelfs de extra drivers om de samenwerking met W10 te laten werken geïnstalleerd maar de printer vind geen netwerk. Ik heb gezien dat mijn netwerk inclusief wachtwoord in kon voeren maar helaas. Ik houdt het bij de usb verbinding! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7706Posts
  • 290Oplossingen
  • 2672Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Lastig dit soort vragen 😉 maar we doen ons best.

Via deze link kan je de stappen volgen die HP aanbeveelt https://support.hp.com/nl-nl/document/c02902484

Wat een rol kan spelen is dat de printer niet meer goed in het wifi bereik zit/is kijk daar ook even naar 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5116Posts
  • 529Oplossingen
  • 2127Likes

Hoi @Johnvenloo en welkom hier! 

Wat balen dat je nu je de boosters hebt, je problemen ervaart met het verbinden van je printer. Ben je al aan de slag geweest met de link die Ronihd heeft gedeeld? We horen heel graag van jou of het hiermee is gelukt of juist niet. 

Johnvenloo
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dankje voor de uitgebreide uitleg. alles diverse malen geprobeerd echter zonder resultaat. Ik heb zelfs de extra drivers om de samenwerking met W10 te laten werken geïnstalleerd maar de printer vind geen netwerk. Ik heb gezien dat mijn netwerk inclusief wachtwoord in kon voeren maar helaas. Ik houdt het bij de usb verbinding! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.