Opgelost! Ga naar oplossing.
Gerjur wrote:
Ik heb enkele dagen geleden mijn oude Wifibooster vervangen (deze zou kapot kunnen gaan). De nieuwe Wifibooster wordt bij mij ook zeer warm. Dit was NIET het geval bij de oude. Heb hem ook uit het stopcontact gehaald, want ik vertrouw hem ook niet. Lijkt mij toch niet normaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gerjur wrote:
Ik heb enkele dagen geleden mijn oude Wifibooster vervangen (deze zou kapot kunnen gaan). De nieuwe Wifibooster wordt bij mij ook zeer warm. Dit was NIET het geval bij de oude. Heb hem ook uit het stopcontact gehaald, want ik vertrouw hem ook niet. Lijkt mij toch niet normaal.
Engelbertus wrote:
Mijn ervaring sinds kort met de ziggo wifi booster bevestigt de warmte die de booster produceert: 45.6 gr Celsius infrarood met extern apparaat gemeten. Willem-A: hoe kun je beoordelen of dit acceptabel is of niet, als jezelf aangeeft niet te weten welke componenten in de booster aanwezig zijn? Ik snap Gerjur, omdat ik de boosters 's ook nachts voorlopig uitzet. De temperatuur lijkt mij te hoog. Booster van een ander merk eerder door mij gebruikt en gemeten gaf deze hoogte van warmte niet. Ik ben er dus eigenlijk niet tevreden over.
N.N. wrote:
Hallo Engelbertus,
als je de boosters nog geen 30 dagen hebt kun je ze weer terug sturen en hoef je niets te betalen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.