1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Diedering

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Wifibooster via het stopcontact te combineren met SmartWifi Pods?

We hebben nog twee wifiboosters via stopcontact kan je deze ook samen met de wifipods gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

U bedoeld vermoedelijk powerline adapters.

Die kunnen wel naast de pods werken maar zullen hier niet mee samenwerken. Het zijn twee verschillende systemen om het eenvoudig te houden.

Om meerdere redenen kunt u beter voor alleen de pods kiezen. Ziggo levert de powerline adapters niet meer anders zou ik zeggen breid dat uit als er een blinde plek is in de wifi dekking.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

U bedoeld vermoedelijk powerline adapters.

Die kunnen wel naast de pods werken maar zullen hier niet mee samenwerken. Het zijn twee verschillende systemen om het eenvoudig te houden.

Om meerdere redenen kunt u beter voor alleen de pods kiezen. Ziggo levert de powerline adapters niet meer anders zou ik zeggen breid dat uit als er een blinde plek is in de wifi dekking.

Diedering
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Bedank voor je antwoord,kan dus beter nog een wifi pods erbij kopen .wat zou ik met de oude kunnen doen?

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

De oude kunnen naar de milieustraat of een Wecycle inzamelpunt. Waren de oude gehuurd of gekocht in geval van huur dan de huur opzeggen en terugsturen naar Ziggo.