We hebben nog twee wifiboosters via stopcontact kan je deze ook samen met de wifipods gebruiken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
U bedoeld vermoedelijk powerline adapters.
Die kunnen wel naast de pods werken maar zullen hier niet mee samenwerken. Het zijn twee verschillende systemen om het eenvoudig te houden.
Om meerdere redenen kunt u beter voor alleen de pods kiezen. Ziggo levert de powerline adapters niet meer anders zou ik zeggen breid dat uit als er een blinde plek is in de wifi dekking.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U bedoeld vermoedelijk powerline adapters.
Die kunnen wel naast de pods werken maar zullen hier niet mee samenwerken. Het zijn twee verschillende systemen om het eenvoudig te houden.
Om meerdere redenen kunt u beter voor alleen de pods kiezen. Ziggo levert de powerline adapters niet meer anders zou ik zeggen breid dat uit als er een blinde plek is in de wifi dekking.
Bedank voor je antwoord,kan dus beter nog een wifi pods erbij kopen .wat zou ik met de oude kunnen doen?
De oude kunnen naar de milieustraat of een Wecycle inzamelpunt. Waren de oude gehuurd of gekocht in geval van huur dan de huur opzeggen en terugsturen naar Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.