Jelle002
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifibooster via een internetkabel nog te bestellen?

Hoi,

Ik was benieuwd of de 'Wifibooster via een internetkabel' nog te bestellen is zoals deze? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/wifibooster/via-een-internetkabel

Of is het advies om gelijk over te stappen naar  Smart WiFi pods omdat deze er een mesh netwerk van maken?

De reden waarom ik geinteresserd ben in een WiFi booster via een internetkabel is omdat deze 4 LAN poorten heeft die ik graag wil gebruiken. De WiFi pods heeft er maar 1 en moet ik er nog een extra ethernet switch tussen plaatsen. Of werkt da niet in combinatie met een WiFi pod?

ik hoor graag jullie tips en alvast bedankt!

groeten,
Jelle

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 326Oplossingen
  • 470Likes

Hoi @Jelle002, welkom op de Community!

Als je juist op zoek bent naar een Wifibooster waarmee je extra LAN-poorten tot je beschikking krijgt, dan snap ik dat de Wifibooster via een internetkabel de beste optie voor je is. Deze wordt jammer genoeg sinds februari 2021 niet meer geleverd. Sindsdien zijn we volledig over op de Smart Wifiboosters. 

Daarin zijn twee smaakjes beschikbaar.

1. De Smartwifi Pods waarover je hier meer informatie kunt vinden. 

2. De 3 SmartWifi Deco's waarover je hier meer informatie kunt vinden.

En volgens mij moet het dan geen probleem zijn als je daar een switch op aansluit. 

** Moderator Edit: Het bestellen van een switch kan via deze pagina ** 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47799Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10539Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2577Posts
  • 326Oplossingen
  • 470Likes

Hoi @Jelle002, welkom op de Community!

Als je juist op zoek bent naar een Wifibooster waarmee je extra LAN-poorten tot je beschikking krijgt, dan snap ik dat de Wifibooster via een internetkabel de beste optie voor je is. Deze wordt jammer genoeg sinds februari 2021 niet meer geleverd. Sindsdien zijn we volledig over op de Smart Wifiboosters. 

Daarin zijn twee smaakjes beschikbaar.

1. De Smartwifi Pods waarover je hier meer informatie kunt vinden. 

2. De 3 SmartWifi Deco's waarover je hier meer informatie kunt vinden.

En volgens mij moet het dan geen probleem zijn als je daar een switch op aansluit. 

** Moderator Edit: Het bestellen van een switch kan via deze pagina ** 

Bekijk in context

Uitgelicht topic