Vraag
Reacties
Oplossing
bbraat
Level 1

Wifibooster per stopcontact aansluiten

Het lan-lampje van booster A brandt niet. Van booster B branden alle lampjes.

Het wachtwoord is onduidelijk :  4 SWR!5-C2 (Nbp

Dat haakje is recht en zit aan de N vast.

Dat teken vind ik niet op mijn toetsenbord.

Wat nu?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Super bedankt voor de foto's! Allereerst het wachtwoord, het gaat om dit haakje: [ Op mijn mobiele apparaat staat deze op de tweede pagina van de bijzondere tekens. Op je toetsenbord van bijvoorbeeld de laptop zit deze naast de letter P. Lukt het hiermee wel om verbinding te maken? En zit de kleine adapter zo dicht mogelijk bij het modem? En de UTP kabel is ook verbonden met je modem, toch? 

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @bbraat!

Dat loopt dus alles behalve soepel met de installatie van je wifibooster! Op deze pagina vind je wat de lampjes betekenen en wat je kunt doen om het probleem op te lossen. Wat betreft het haakje, bedoel je dan | ← zo'n haakje? Je mag ook een foto maken van het wachtwoord wat je op de sticker ziet staan dan helpen we je hiermee. Je kunt er ook voor kiezen om het wachtwoord te wijzigen volgens deze stappen maar dit kan enkel wanneer je ook verbonden bent met de wifibooster. 

Laat het gerust weten als we je verder ergens mee kunnen helpen!

0 Kudos
bbraat
Level 1
Topicstarter

Dag Mariska,.

Ik stuur je foto's van het wachtwoord en adapter A en B . A  is verbonden met de router. Het LAN lampje brandt dan niet.

De vraag is verder of het wachtwoord wel goed is.

Graag lees ik van je.

Bart.

Graag

0 Kudos
bbraat
Level 1
Topicstarter

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Super bedankt voor de foto's! Allereerst het wachtwoord, het gaat om dit haakje: [ Op mijn mobiele apparaat staat deze op de tweede pagina van de bijzondere tekens. Op je toetsenbord van bijvoorbeeld de laptop zit deze naast de letter P. Lukt het hiermee wel om verbinding te maken? En zit de kleine adapter zo dicht mogelijk bij het modem? En de UTP kabel is ook verbonden met je modem, toch? 

0 Kudos
bbraat
Level 1
Topicstarter

Hallo Mariska,

Bedankt voor je aanwijzingen. Het haakje kon ik nu vinden en het wachtwoord klopte. De booster werkt.

Hartelijk dank,

Bart

0 Kudos