Hallo,
Ivm de nieuwe wifiboosters van Ziggo, wil ik de huur van de oude zwarte bekabelde booster opzeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kan ik mij goed voorstellen, @Jbakers
Met de Smart Wifiboosters, heb je deze niet meer nodig.
Ik heb hem voor je opgezegd, per mail ontvang je nog even een bevestiging.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dat kan ik mij goed voorstellen, @Jbakers
Met de Smart Wifiboosters, heb je deze niet meer nodig.
Ik heb hem voor je opgezegd, per mail ontvang je nog even een bevestiging.
Super!
Wederom top Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.