Hoihoi, mijn wifibooster tp link m4 nr 2 blijft blauw knipperen. Ik heb al in de app de update gedaan. Stekker er helemaal uit en 1 minuut laten rusten(resetten), daarna nog naast nr 1 geplaatst en in de deco app vernieuwd maar hij blijft knipperen. In de community heb ik al gezocht maar nog geen bevredigend en werkend antwoord kunnen vinden. Wie o wie kan mij helpen? Dank je wel!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JOlMu schreef:Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.
Misschien is het station defect. Als u op de plek van station 2, station 3 plaatst ( indien deze al in gebruik is, eerst verwijderen in de app en daarna handmatig resetten ) en die daar probeert toe te voegen, gaat dat dan wel?
Dank voor jullie hulp. Inmiddels heb ik een vervangend station gekregen en alles werkt weer.
Hallo,
Als een Deco blauw blijft knipperen, is dat station klaar voor configuratie. Kan u het station niet toevoegen in de app?
Hebt u het station al handmatig gereset m.b.v. resetknop het het station?
Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Als een Deco blauw blijft knipperen, is dat station klaar voor configuratie. Kan u het station niet toevoegen in de app?
Hebt u het station al handmatig gereset m.b.v. resetknop het het station?
Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
Hey @JOIMu en welkom hier op onze Community!
Is het intussen gelukt met de tips die je van Pasi hebt gekregen? Als je toch nog ergens vastloopt dan horen we het graag.
Hi Mariska en @Pasi helaas heeft de rest op nr. 2 ook niet geholpen. Deze blijft blauw knipperen.
Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.
@JOlMu schreef:Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.
Misschien is het station defect. Als u op de plek van station 2, station 3 plaatst ( indien deze al in gebruik is, eerst verwijderen in de app en daarna handmatig resetten ) en die daar probeert toe te voegen, gaat dat dan wel?
Dat zal ik van het weekend proberen. Op dit moment heb ik station 3 hard nodig voor mijn werk en ben ik nu even huiverig om deze tip uit te proberen. Dank in elk geval!
@JOlMu schreef:Dat zal ik van het weekend proberen. Op dit moment heb ik station 3 hard nodig voor mijn werk en ben ik nu even huiverig om deze tip uit te proberen. Dank in elk geval!
Anders station 2 gewoon een paar meter naast de master zetten en dan proberen toe te voegen tot het Deco netwerk.
Als de Deco's bij Ziggo zijn gehuurd/gekocht, dan anders maar aan een Ziggo mod vragen voor een vervangende set.
Dank voor jullie hulp. Inmiddels heb ik een vervangend station gekregen en alles werkt weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.