Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoihoi, mijn wifibooster tp link m4 nr 2 blijft blauw knipperen. Ik heb al in de app de update gedaan. Stekker er helemaal uit en 1 minuut laten rusten(resetten), daarna nog naast nr 1 geplaatst en in de deco app vernieuwd maar hij blijft knipperen. In de community heb ik al gezocht maar nog geen bevredigend en werkend antwoord kunnen vinden. Wie o wie kan mij helpen? Dank je wel!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JOlMu schreef:Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.
Misschien is het station defect. Als u op de plek van station 2, station 3 plaatst ( indien deze al in gebruik is, eerst verwijderen in de app en daarna handmatig resetten ) en die daar probeert toe te voegen, gaat dat dan wel?
Dank voor jullie hulp. Inmiddels heb ik een vervangend station gekregen en alles werkt weer.
Hallo,
Als een Deco blauw blijft knipperen, is dat station klaar voor configuratie. Kan u het station niet toevoegen in de app?
Hebt u het station al handmatig gereset m.b.v. resetknop het het station?
Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
Hallo,
Als een Deco blauw blijft knipperen, is dat station klaar voor configuratie. Kan u het station niet toevoegen in de app?
Hebt u het station al handmatig gereset m.b.v. resetknop het het station?
Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community
Hey @JOIMu en welkom hier op onze Community!
Is het intussen gelukt met de tips die je van Pasi hebt gekregen? Als je toch nog ergens vastloopt dan horen we het graag.
Hi Mariska en @Pasi helaas heeft de rest op nr. 2 ook niet geholpen. Deze blijft blauw knipperen.
Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.
@JOlMu schreef:Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.
Misschien is het station defect. Als u op de plek van station 2, station 3 plaatst ( indien deze al in gebruik is, eerst verwijderen in de app en daarna handmatig resetten ) en die daar probeert toe te voegen, gaat dat dan wel?
Dat zal ik van het weekend proberen. Op dit moment heb ik station 3 hard nodig voor mijn werk en ben ik nu even huiverig om deze tip uit te proberen. Dank in elk geval!
@JOlMu schreef:Dat zal ik van het weekend proberen. Op dit moment heb ik station 3 hard nodig voor mijn werk en ben ik nu even huiverig om deze tip uit te proberen. Dank in elk geval!
Anders station 2 gewoon een paar meter naast de master zetten en dan proberen toe te voegen tot het Deco netwerk.
Als de Deco's bij Ziggo zijn gehuurd/gekocht, dan anders maar aan een Ziggo mod vragen voor een vervangende set.
Dank voor jullie hulp. Inmiddels heb ik een vervangend station gekregen en alles werkt weer.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...