1
Vraag
2
Reacties
JOlMu

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wifibooster nr 2 blijft blauw knipperen

Hoihoi, mijn wifibooster tp link m4 nr 2 blijft blauw knipperen. Ik heb al in de app de update gedaan. Stekker er helemaal uit en 1 minuut laten rusten(resetten), daarna nog naast nr 1 geplaatst en in de deco app vernieuwd maar hij blijft knipperen. In de community heb ik al gezocht maar nog geen bevredigend en werkend antwoord kunnen vinden. Wie o wie kan mij helpen? Dank je wel!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@JOlMu  schreef:

Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.


Misschien is het station defect. Als u op de plek van station 2, station 3 plaatst ( indien deze al in gebruik is, eerst verwijderen in de app en daarna handmatig resetten ) en die daar probeert toe te voegen, gaat dat dan wel?

 

Bekijk in context

JOlMu
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor jullie hulp. Inmiddels heb ik een vervangend station gekregen en alles werkt weer.

Bekijk in context

Uitgelicht
Pasi

Level 18
  • 9855Reacties
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Als een Deco blauw blijft knipperen, is dat station klaar voor configuratie. Kan u het station niet toevoegen in de app?

Hebt u het station al handmatig gereset m.b.v. resetknop het het station?

Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

8 Reacties 8
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Als een Deco blauw blijft knipperen, is dat station klaar voor configuratie. Kan u het station niet toevoegen in de app?

Hebt u het station al handmatig gereset m.b.v. resetknop het het station?

Leest u ook dit eens: Leidraad voor TP-Link DECO - Ziggo Community

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @JOIMu en welkom hier op onze Community! 

Is het intussen gelukt met de tips die je van Pasi hebt gekregen? Als je toch nog ergens vastloopt dan horen we het graag. 

JOlMu
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hi Mariska en @Pasi helaas heeft de rest op nr. 2 ook niet geholpen. Deze blijft blauw knipperen.

JOlMu
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@JOlMu  schreef:

Dank Pasi, voor de tip. Ik heb m gereset, maar helaas blijft het blauw knipperen.


Misschien is het station defect. Als u op de plek van station 2, station 3 plaatst ( indien deze al in gebruik is, eerst verwijderen in de app en daarna handmatig resetten ) en die daar probeert toe te voegen, gaat dat dan wel?

 

JOlMu
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dat zal ik van het weekend proberen. Op dit moment heb ik station 3 hard nodig voor mijn werk en ben ik nu even huiverig om deze tip uit te proberen. Dank in elk geval!

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@JOlMu  schreef:

Dat zal ik van het weekend proberen. Op dit moment heb ik station 3 hard nodig voor mijn werk en ben ik nu even huiverig om deze tip uit te proberen. Dank in elk geval!



Anders station 2 gewoon een paar meter naast de master zetten en dan proberen toe te voegen tot het Deco netwerk.
Als de Deco's bij Ziggo zijn gehuurd/gekocht, dan anders maar aan een Ziggo mod vragen voor een vervangende set.

JOlMu
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor jullie hulp. Inmiddels heb ik een vervangend station gekregen en alles werkt weer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic