Hallo,
ik zit met het probleem dat mijn pc via de wifiboosters (die 2 kleine stopcontact kastjes) mijn ongeveer 1/6e van mijn internetsnelheid geeft via LAN kabel. Als ik in de woonkamer mijn pc direct aan de modem aansluit krijg ik 300 mbps, maar aan de wifibooster in mijn kamer krijg ik maar 50 mbps, om te testen heb ik voor beide gevallen dezelfde cat 5e kabel gebruikt en die wifibooster die aan de modem zit gebruikt ook cat5e.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via de stroom is de snelheid afhankelijk van het feit of je ook geaarde stopcontacten gebruikt en hoeveel lassen en welke kwaliteit tussen de A en B module zitten, iedere las vertraagd een beetje.
50 Mbit/s is niet vreemd via de stroom.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Via de stroom is de snelheid afhankelijk van het feit of je ook geaarde stopcontacten gebruikt en hoeveel lassen en welke kwaliteit tussen de A en B module zitten, iedere las vertraagd een beetje.
50 Mbit/s is niet vreemd via de stroom.
Gemeten op het 2,4 of 5 GHz netwerk?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.