Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb contact gehad met ziggo. Ik had de wifi boosters boven nog niet goed ingesteld. Inmiddels wel en nu zijn ze ingesteld alle drie op nachtstand dus on de avonduren zijn ze uit tot smorgens. Allemaal bedankt voor de reacties, fijne feestdagen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
de lampjes die blijven knipperen zijn de van wan/lan status ?
Oh ik heb eerlijk gezegd geen idee. Beneden heb ik m kunnen dimmen. Nu vraag ik me af of ik misschien alleen beneden goed heb aangesloten.heb ze boven in het stopcontact gezet. Dan zit daar misschien in fout. Dam kan ik daar ook niet de nachtstand van veranderen in de app.
Het is goed om te weten welke lampjes nu precies knipperen, @A.h.a.m moret. Wil je dat eens nakijken?
Ik heb contact gehad met ziggo. Ik had de wifi boosters boven nog niet goed ingesteld. Inmiddels wel en nu zijn ze ingesteld alle drie op nachtstand dus on de avonduren zijn ze uit tot smorgens. Allemaal bedankt voor de reacties, fijne feestdagen
Goedemorgen, betekent dit dan dat de WiFi ook uitstaat?
alleen de leds zijn dan uit
de wifi blijft gewoon actief,
wil je de wifi helemaal uit de kun je de Deco het beste op een tijdklok aansluiten,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.