1
Vraag
2
Reacties
A.h.a.m moret

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wifibooster led verlichting

  • Wifibooster hoe kan het ledlicht uit ik heb ac1200 geïnstalleerd beneden kan ik m op nachtstand zetten of helemaal uit. Maar de andere twee boven blijven knipperen in de nacht. Die wil ik graag ook uit voor een goede nachtrust. Instellingen en Led verlichting heb ik in de app  Tp- link deco app al gevonden 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
A.h.a.m moret
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb contact gehad met ziggo. Ik had de wifi boosters boven nog niet goed ingesteld.  Inmiddels wel en nu zijn ze ingesteld alle drie op nachtstand dus on de avonduren zijn ze uit tot smorgens. Allemaal bedankt voor de reacties, fijne feestdagen 

Bekijk in context

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

de lampjes die blijven knipperen zijn de van wan/lan status ?

 

 

A.h.a.m moret
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oh ik heb eerlijk gezegd geen idee. Beneden heb ik m kunnen dimmen. Nu vraag ik me af of ik misschien alleen beneden goed heb aangesloten.heb ze boven in het stopcontact gezet. Dan zit daar misschien in fout. Dam kan ik daar ook niet de nachtstand van veranderen in de app. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het is goed om te weten welke lampjes nu precies knipperen, @A.h.a.m moret. Wil je dat eens nakijken? 

A.h.a.m moret
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb contact gehad met ziggo. Ik had de wifi boosters boven nog niet goed ingesteld.  Inmiddels wel en nu zijn ze ingesteld alle drie op nachtstand dus on de avonduren zijn ze uit tot smorgens. Allemaal bedankt voor de reacties, fijne feestdagen 

marley18

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, betekent dit dan dat de WiFi ook uitstaat?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

alleen de leds zijn dan uit

de wifi blijft gewoon actief,

wil je de wifi helemaal uit de kun je de Deco het beste op een tijdklok aansluiten,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic