R_Driessen Hi Rob,
IP-adressen uit de ”serie” 169.254.x.x zijn speciale adressen die automatisch gegenereerd worden als een IP-adres opvraag, via DHCP, faalt.
Ergo: Apparaten, verbonden met de Wifi-booster krijgt via de Connectbox geen IP-adressen toebedeeld.
Dit kan heel goed kloppen, als de Connectbox in bridge-mode is ingesteld. Dat is namelijk het meest handige en werkbare configuratie als je daarachter ook een eigen router aansluit.
Het ertussen schakelen van de booster zal dan nooit werken.
Herstel de situatie door alle netwerkkabeltjes uit de Connectbos te halen en de CB opnieuw op te laten starten (even 20 sec d stroom eraf), vervolgen de eigen router aansluiten en ie ook opnieuw te laten opstarten. Internet zou dan weer gewoon moeten werken.
Als u de Wifi-booster dichtbij de Connectbox zou willen opstellend, dan dient deze met behulp een netwerkkabel met de Netgear-router te worden verbonden. De DHCP-server van de Netgear zal dan het uitdelen van adressen en doorgeven van verbindings-info voor zijn rekening nemen.
N.B.: Als de Connectbox in bridge mode staat, dan hoort maar één poortje te werken, namelijk LAN1.
Vriendelijke groet,
DennyW