Heb vandaag 4 pods geïnstalleerd. Een scan geeft bijgaand beeld. Is dit beeld waar niet bij elke pod een kanaal is aangegeven normaal?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@formadvies De cijfers bij het modem en de pod zijn niet het kanaal, maar het aantal verbonden apparaten met het modem of de pod.
Swipe naar boven en je ziet welke apparaten verbonden zijn met welke pod of modem.
Vervolg op mijn bericht hier zojuist boven.
Welke kanalen gebruikt worden wisselt nogal, omdat er met regelmaat een aanpassing wordt uitgevoerd betreffende het beste kanaal en de beste verbinding.
Ik gebruik in Windows de Wifi Analyzer van Matt Hafner om te zien welke kanalen in de omgeving en bij mezelf gebruikt worden door de diverse wifizenders: WiFi Analyzer - Microsoft Store nl-NL
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@formadvies De cijfers bij het modem en de pod zijn niet het kanaal, maar het aantal verbonden apparaten met het modem of de pod.
Swipe naar boven en je ziet welke apparaten verbonden zijn met welke pod of modem.
Vervolg op mijn bericht hier zojuist boven.
Welke kanalen gebruikt worden wisselt nogal, omdat er met regelmaat een aanpassing wordt uitgevoerd betreffende het beste kanaal en de beste verbinding.
Ik gebruik in Windows de Wifi Analyzer van Matt Hafner om te zien welke kanalen in de omgeving en bij mezelf gebruikt worden door de diverse wifizenders: WiFi Analyzer - Microsoft Store nl-NL
Goedemorgen @formadvies en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart. Zo te zien heeft onze expert @Bert je al voorzien van antwoord op de vraag. Laat je het weten als wij je verder kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.