Ik kreeg een tijd geleden het aanbod een jaar lang gratis gebruik te maken van de Wifibooster Pods. Daar ben ik op ingegaan en ik heb dus de Pods ontvangen. Ik vind het echter niet prettig werken en wil ze dus terugsturen. Hoe pak ik dat aan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community @Sophietje02
Jammer dat de Pods voor jou geen succes blijken in de praktijk.
Ik heb de Pods voor je beeindigd en daarvoor ontvang je een doos om de apparaten in retour te sturen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat lukt er niet goed?
Want ze kunnen heel goed werken.
Ik vind ze gewoon niet prettig werken, dus wil ze graag terusturen.
Een Ziggo moderator kan de voor je pods opzeggen en je krijgt dan instructies hoe de pods retour te sturen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Welkom op de Ziggo Community @Sophietje02
Jammer dat de Pods voor jou geen succes blijken in de praktijk.
Ik heb de Pods voor je beeindigd en daarvoor ontvang je een doos om de apparaten in retour te sturen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.