1
Vraag
2
Reacties
Sophietje02

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifibooster Pods werken niet prettig

Ik kreeg een tijd geleden het aanbod een jaar lang gratis gebruik te maken van de Wifibooster Pods. Daar ben ik op ingegaan en ik heb dus de Pods ontvangen. Ik vind het echter niet prettig werken en wil ze dus terugsturen. Hoe pak ik dat aan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5787Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Welkom op de Ziggo Community @Sophietje02
Jammer dat de Pods voor jou geen succes blijken in de praktijk.

Ik heb de Pods voor je beeindigd en daarvoor ontvang je een doos om de apparaten in retour te sturen.

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21921Likes

Wat lukt er niet goed?

Want ze kunnen heel goed werken.

Sophietje02
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind ze gewoon niet prettig werken, dus wil ze graag terusturen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21921Likes

Een Ziggo moderator kan de voor je pods opzeggen en je krijgt dan instructies hoe de pods retour te sturen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5787Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Welkom op de Ziggo Community @Sophietje02
Jammer dat de Pods voor jou geen succes blijken in de praktijk.

Ik heb de Pods voor je beeindigd en daarvoor ontvang je een doos om de apparaten in retour te sturen.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic