Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een serieuze vraag: Is een baan bij Ziggo nu mogelijk?
hela wrote:
Heb CA-certificaat via de link in het ziggo-stappenplan voor Huawei Android 5-6 gedownload op mijn Laptop. Het bleek dat het al een cer. bestand was.
Dus vervolgens gekopieerd naar de SD-kaart van mijn Huawei P8 lite 2017 (Android 7)
Vervolgens geïnstalleerd met "Certificaten installeren vanaf SD-kaart"(onder geavanceerde instellingen-Beveiliging) met de naam "Ziggo".
Er kwam een melding dat het certificaat geïnstalleerd was maar onder "Vertrouwde CA-certificaten weergeven" vindt ik niets terug wat daarop lijkt.
Iemand suggesties ??
MBeuk wrote:
Ik heb het nu ook meerdere malen geprobeerd, maar hij blijft zeggen Authenticatie probleem. Heb een moto 5gs plus , jammer dat Ziggo hier in mijn ogen niks aan doet. Op de iPod een iPhone en een oude Samsung werkt het direct. Maar een nieuwe telefoon doet het niet. Ik hoop dat Ziggo hier snel wat aan gaat doen.
ronaldvanoosten wrote:en ook Hela, N.N. en Sander bedankt voor de bijdrage en de reacties.
BSP Dankejewel,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.