goedemorgen,
de wifi pods werkten niet meer lampje bleef knipperen, de pods verwijderd in de app, kan ze nu niet meer opnieuw toevoegen in de app, geeft aan barcode bestaat al, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, modem gereset helpt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wij hadden dit ook vandaag!
De helpdesk wist niet hoe het opgelost moest worden.
Het volgende hielp het probleem op te lossen:
Indien Pods blijven knipperen en niet reageren, doorloop onderstaande 5 stappen:
1 Pods uit het stopcontact halen
2 Modem stekker er uit
3 Pods in stopcontact doen
4 Modem stekker er in
5 DIRECT reset modem (klein knopje achterkant 20sec indrukken)
Daarna maken Pods weer verbinding en gaat uiteindelijk het lampje op de pods uit.
ja dit is de oplossing, lampje op de pods knipperen niet meer en met de nieuwe update (Apple) van de app is alles weer goed te zien, nog bedankt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @Gielt004 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Ik begrijp dat je problemen hebt met de SmartWifi Pods. Ik heb gelijk even jouw gegevens erbij gepak en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van de klantenservice. Inmiddels zijn de SmarWifiPods zo te zien weer gekoppeld met het modem. Kun je laten weten of het nu weer naar tevredenheid werkt?
dat klopt, ik ben goed geholpen door een medewerker van ziggo, ik ben zijn naam even vergeten, ik moest de naam van de router in de app smartwifi veranderen, maar dat ging niet in de app bij mij, ik moest op de router inloggen en daar de naam veranderen, toen kon het wel in de app, de pods zijn nu wel weer zichtbaar in de smarwifi app maar de pods knipperen nog steeds daar waar het mee begon, de mederweker heeft nog toegezegd om mij na 16.30 terug te bellen, dus ik wacht nog even af op de echte oplossing
@Gielt004 Top, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door mijn collega. Ik zie inderdaad dat hij jou nog terugbelt. Laat je weten of het allemaal gelukt is?
Wij hadden dit ook vandaag!
De helpdesk wist niet hoe het opgelost moest worden.
Het volgende hielp het probleem op te lossen:
Indien Pods blijven knipperen en niet reageren, doorloop onderstaande 5 stappen:
1 Pods uit het stopcontact halen
2 Modem stekker er uit
3 Pods in stopcontact doen
4 Modem stekker er in
5 DIRECT reset modem (klein knopje achterkant 20sec indrukken)
Daarna maken Pods weer verbinding en gaat uiteindelijk het lampje op de pods uit.
Bedankt, Dan ga ik dat morgen maar proberen,
ik ben vandaag niet meer terug gebeld
ja dit is de oplossing, lampje op de pods knipperen niet meer en met de nieuwe update (Apple) van de app is alles weer goed te zien, nog bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.