1
Vraag
2
Reacties
Gielt004

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

WifiPods - Lampje blijft knipperen (in 5 stappen opgelost)

goedemorgen,

de wifi pods werkten niet meer lampje bleef knipperen, de pods verwijderd in de app, kan ze nu niet meer opnieuw toevoegen in de app, geeft aan barcode bestaat al, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, modem gereset helpt niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mplooi

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wij hadden dit ook vandaag!

De helpdesk wist niet hoe het opgelost moest worden.

Het volgende hielp het probleem op te lossen:

 

Indien Pods blijven knipperen en niet reageren, doorloop onderstaande 5 stappen:

 

1 Pods uit het stopcontact halen
2 Modem stekker er uit
3 Pods in stopcontact doen
4 Modem stekker er in
5 DIRECT reset modem (klein knopje achterkant 20sec indrukken)

Daarna maken Pods weer verbinding en gaat uiteindelijk het lampje op de pods uit.

Bekijk in context

Uitgelicht
Gielt004
topicstarter
Level 2
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ja dit is de oplossing, lampje op de pods knipperen niet meer en met de nieuwe update (Apple) van de app is alles weer goed te zien, nog bedankt.

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Gielt004 en een warm welkom op de Community, 

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Ik begrijp dat je problemen hebt met de SmartWifi Pods. Ik heb gelijk even jouw gegevens erbij gepak en zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van de klantenservice. Inmiddels zijn de SmarWifiPods zo te zien weer gekoppeld met het modem. Kun je laten weten of het  nu weer naar tevredenheid werkt?

Gielt004
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dat klopt, ik ben goed geholpen door een medewerker van ziggo, ik ben zijn naam even vergeten, ik moest de naam van de router in de app smartwifi veranderen, maar dat ging niet in de app bij mij, ik moest op de router inloggen en daar de naam veranderen, toen kon het wel in de app, de pods zijn nu wel weer zichtbaar in de smarwifi app maar de pods knipperen nog steeds daar waar het mee begon, de mederweker heeft nog toegezegd om mij na 16.30 terug te bellen, dus ik wacht nog even af op de echte oplossing

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gielt004 Top, fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door mijn collega. Ik zie inderdaad dat hij jou nog terugbelt. Laat je weten of het allemaal gelukt is?

mplooi

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wij hadden dit ook vandaag!

De helpdesk wist niet hoe het opgelost moest worden.

Het volgende hielp het probleem op te lossen:

 

Indien Pods blijven knipperen en niet reageren, doorloop onderstaande 5 stappen:

 

1 Pods uit het stopcontact halen
2 Modem stekker er uit
3 Pods in stopcontact doen
4 Modem stekker er in
5 DIRECT reset modem (klein knopje achterkant 20sec indrukken)

Daarna maken Pods weer verbinding en gaat uiteindelijk het lampje op de pods uit.

Gielt004
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt, Dan ga ik dat morgen maar proberen,

ik ben vandaag niet meer terug gebeld

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gielt004 Ontzetten spijtig dat m'n collega niet teruggebeld heeft zoals toegezegd! Ik zie dat @mplooi nog een aantal goede tips gegeven heeft waarmee het probleem op te lossen valt. Mocht dat ook niet weten, laat het ons dan weten, dan pakken wij de draad hier gelijk weer met je op.

Gielt004
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ja dit is de oplossing, lampje op de pods knipperen niet meer en met de nieuwe update (Apple) van de app is alles weer goed te zien, nog bedankt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Gielt004 Fijn dat het met behulp van de tips van @mplooi is opgelost! We zijn blij dat het nu werkt! 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic