Wifi

Goedemiddag,

Vraag, wij hebben nog een oud Cisco EPC3928 modem/router.

Wat ik graag zou willen weten is of de wifi van de nieuwe modem/routers beter is.

Wij hebben een appartement en de wifi valt steeds weg

Cootjeboes
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 Reacties 2

hoever staat het modem van de plek waar je zit en zetten daar muren tussen? 

de connectbox heeft een betere wifi maar als je muren tussen hen en grote afstand dan kan de dekking te weinig zijn een moderator kan het modem gratis voor je vervangen gezien je modem al oud is 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

voor een betere wifi dekking kun je voor €2,50 een mesh wifi huren of voor €99 kopen https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3659Reacties
  • 249Oplossingen
  • 511Likes

Goedemorgen @Cootjeboes en welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum. Het modem (Cisco 3928) wat je hebt is inderdaad een verouderd type. Ik heb daarom kosteloos een nieuw Connectbox modem voor je geregeld. 
Je ontvangt dit modem binnen 5 dagen met de Post NL pakketbezorging in huis. Het oude modem hoeft niet retour en kun je inleveren bij de milieustraat. 

Op deze pagina vind je tips waarmee je het draadloze signaal in huis optimaliseert. Ik raad aan daar ook naar te kijken op het moment dat je het nieuwe modem hebt aangesloten. 
Het kan zijn dat je naast een modem op sommige plekken in huis een extra wifipunt nodig hebt voor een optimale wifi dekking. Als het met de eerdere tips niet lukt om de wifi te verbeteren, dan 
is het op te lossen met een Wifibooster. We bieden hiervoor verschillende oplossingen. Op deze pagina lees je hierover meer. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5202Reacties
  • 407Oplossingen
  • 986Likes

Uitgelicht topic