1
Vraag
2
Reacties
boer104

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi

Beste,

 

Nu wordt het abonnement binnen kort weer duurder.

Wat mij betreft prima.

Maar dan zou het fijn zijn de kwaliteit ook beter zou gaan worden.

Boven op zolder heb ik zeer slechte tot geen wifi heb dit opgelost door een wifi booster te installeren voor

€ 2,00 extra in de maand.

Maar in de tuin heb ik ook zeer slechte tot geen wifi.

Maar heb geen zin om nog een booster aan te schaffen voor € 2,00 in de maand.

Nieuwe klanten bij Ziggo krijgen gratis wifi boosters etc.

Maar een jaren lange vaste klant kan maar extra bij betalen.

Graag zou ik kosteloos een extra wifi booster van jullie willen ontvangen, zodat ik beter kan genieten van mijn Ziggo abonnement.

Want zit me nu te verdiepen bij de concurrentie, dat lijkt mij voor jullie nou ook niet de bedoeling. 

 

Met vriendelijke groet,

A.T. de Boer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @boer104! Welkom op de Ziggo Community! 

We willen zeker niet dat je bij de concurrentie gaat kijken. Wifi is afhankelijk van zoveel factoren en vooral op de zolder en in de tuin wordt dit vaak net wat moeilijker. We hebben voor € 2,50 per maand een wifi booster set. Hierbij krijg je 3 stations, zodat je deze kunt neerzetten op plaatsen waar je de wifi wilt verbeteren. Hier vind je er meer informatie over! Je kunt het altijd even nalezen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor slechts 0,50 euro meer, heeft Ziggo tegenwoordig een mesh set in de verhuur. Mogelijk is dat een optie, deze bestaat uit 3 toestellen.

https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/tp-link-deco-lenen

 

Dan kan je de andere opzeggen, bij de concurrentie is het wifi bereik ook verantwoording van de klant zelf, het enige voordeel als je zou overstappen is dat je als welkomst kado wifi toegangs punten kado krijgt. Maar slechts bij één waar ik het van weet. 

Zolang je bedraad binnenkrijgt waar je voor betaald, voldoet Ziggo aan de plicht.

 

Ik snap de reactie volkomen, ik vermoed niet dat een Ziggo moderator iets kan toezeggen.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @boer104! Welkom op de Ziggo Community! 

We willen zeker niet dat je bij de concurrentie gaat kijken. Wifi is afhankelijk van zoveel factoren en vooral op de zolder en in de tuin wordt dit vaak net wat moeilijker. We hebben voor € 2,50 per maand een wifi booster set. Hierbij krijg je 3 stations, zodat je deze kunt neerzetten op plaatsen waar je de wifi wilt verbeteren. Hier vind je er meer informatie over! Je kunt het altijd even nalezen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic