Vraag
Reacties
Oplossing
Cees van Rhiene
Level 3

Wifi werkt niet meer na wijzigen instellingen Connectbox.

Ik ben Peggy en niet Cees en in de connectbox  bij beveiliging stond in de filterlijst een e-reader die ik heb gewist. maar nu kom ik niet meer in de wifi. Klantenservice geeft aan dat alles goed werkt echter kan ik geen verbinding meer maken. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Alles is weg. Ik heb nog een bekabelde timemachine van apple en die werkt wel dus ik heb nog internet. zie hieronder printscreen. anders moet er een monteur komen want ik durf nu niks meer te doen. De aanleiding was dat er een e-reader niet kan connecten met 2.4. 

CeesvanRhiene_0-1692106489813.png

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Level 17

beste om te doen is de modem even naar fabrieksinstellingen zetten denk ik.

in de instellingen van het modem ga je naar: beheer > opnieuw opstarten > herstel standaard instellingen

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Gio2903
Level 17

iets daarboven staat mac filtering. zorg ervoor dat die op uitgeschakeld staat, daarna op opslaan drukken. de ereader zou gewoon verbinding moeten kunnen maken

0 Kudos
Cees van Rhiene
Level 3
Topicstarter

geen enkel apparaat kan meer inloggen op de wifi. Melding is kan geen verbinding maken. met geen enkel apparaat

0 Kudos
Gio2903
Level 17

beste om te doen is de modem even naar fabrieksinstellingen zetten denk ik.

in de instellingen van het modem ga je naar: beheer > opnieuw opstarten > herstel standaard instellingen

0 Kudos
Ga naar reactie
Cees van Rhiene
Level 3
Topicstarter

Thnx Gio het werkt. Super bedankt.

Gio2903
Level 17

geen probleem, mocht er nog iets zijn dan lezen we het hier wel 🙂

0 Kudos