Ik ben Peggy en niet Cees en in de connectbox bij beveiliging stond in de filterlijst een e-reader die ik heb gewist. maar nu kom ik niet meer in de wifi. Klantenservice geeft aan dat alles goed werkt echter kan ik geen verbinding meer maken. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Alles is weg. Ik heb nog een bekabelde timemachine van apple en die werkt wel dus ik heb nog internet. zie hieronder printscreen. anders moet er een monteur komen want ik durf nu niks meer te doen. De aanleiding was dat er een e-reader niet kan connecten met 2.4.
Opgelost! Ga naar oplossing.
beste om te doen is de modem even naar fabrieksinstellingen zetten denk ik.
in de instellingen van het modem ga je naar: beheer > opnieuw opstarten > herstel standaard instellingen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
iets daarboven staat mac filtering. zorg ervoor dat die op uitgeschakeld staat, daarna op opslaan drukken. de ereader zou gewoon verbinding moeten kunnen maken
geen enkel apparaat kan meer inloggen op de wifi. Melding is kan geen verbinding maken. met geen enkel apparaat
beste om te doen is de modem even naar fabrieksinstellingen zetten denk ik.
in de instellingen van het modem ga je naar: beheer > opnieuw opstarten > herstel standaard instellingen
Thnx Gio het werkt. Super bedankt.
geen probleem, mocht er nog iets zijn dan lezen we het hier wel 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.