1
Vraag
2
Reacties
KarinLeonDante

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi werkt boven slecht

Hi!

Er werd eerder gratis een versterker voor boven aangeboden. Ik heb dat toen laten zitten, omdat we toen boven niet echt van internet gebruik maakten. Maar nu met het thuiswerken zou het wel fijn zijn als de wifi boven ook goed werkt. Zouden we die vesterker nog steeds gratis kunnen ontvangen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Karin Koelemaij

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemiddag @KarinLeonDante en welkom op de Community,

Fijn dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat je enige tijd geleden een aanbod gekregen  hebt voor een gratis (smart) Wifibooster. 
Ik heb je gegevens er even bij gepakt maar zie niet terug welk aanbod er dan precies gedaan is. Weet jij nog welk aanbod je precies kreeg en wanneer dit ongeveer is geweest? 

Helaas kan ik de Wifiboosters niet zomaar gratis aanbieden. Je kan de Wifiboosters wel aanschaffen tegen eenmalige betaling of in bruikleen van ons huren. 
Op deze pagina lees je hierover meer. 

Type Wifiboosters:

Wifibooster via internetkabel

Wifibooster via het stopcontact

Smart Wifibooster

  • Aan te schaffen tegen eenmalige betaling van € 99,95 *
  • Of in bruikleen te huren voor € 2,50 per maand.

    * Wanneer je de Wifibooster aanschaft worden de kosten eenmalige afgeschreven met de Ziggo factuur na het verstrijken van de wettelijke bedenktijd (Wet koop op afstand). 

Let op: Bedenk dat je met de informatie op deze pagina al heel veel problemen met draadloos internet kunt oplossen. Het kan zelfs zijn dat hiermee eventuele wifiproblemen gelijk al opgelost zijn
en een Wifibooster niet eens nodig is. 

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. We helpen je hier graag verder.
Alvast een prettig weekend gewenst!

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

ben bang dat niet meer gratis kan gratis was alleen op het moment dat je het internet abonnement aan had gevraagd

je kunt wel een wifi booster huren aanbevolen is wel via utp bekabeld

https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemiddag @KarinLeonDante en welkom op de Community,

Fijn dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat je enige tijd geleden een aanbod gekregen  hebt voor een gratis (smart) Wifibooster. 
Ik heb je gegevens er even bij gepakt maar zie niet terug welk aanbod er dan precies gedaan is. Weet jij nog welk aanbod je precies kreeg en wanneer dit ongeveer is geweest? 

Helaas kan ik de Wifiboosters niet zomaar gratis aanbieden. Je kan de Wifiboosters wel aanschaffen tegen eenmalige betaling of in bruikleen van ons huren. 
Op deze pagina lees je hierover meer. 

Type Wifiboosters:

Wifibooster via internetkabel

Wifibooster via het stopcontact

Smart Wifibooster

  • Aan te schaffen tegen eenmalige betaling van € 99,95 *
  • Of in bruikleen te huren voor € 2,50 per maand.

    * Wanneer je de Wifibooster aanschaft worden de kosten eenmalige afgeschreven met de Ziggo factuur na het verstrijken van de wettelijke bedenktijd (Wet koop op afstand). 

Let op: Bedenk dat je met de informatie op deze pagina al heel veel problemen met draadloos internet kunt oplossen. Het kan zelfs zijn dat hiermee eventuele wifiproblemen gelijk al opgelost zijn
en een Wifibooster niet eens nodig is. 

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. We helpen je hier graag verder.
Alvast een prettig weekend gewenst!

Groeten,

Paul 

KarinLeonDante
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Paul, dat heb ik aangeboden gekregen toen ik het abonnement afsloot. Als het nu niet meer gratis kan dan helaas… Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar dat je voor betere WiFi in huis in ene extra moet betalen. Maar goed is niet anders. Dan ga ik wel even kijken naar een andere provider, waarbij dit in de maandkosten zit en er niet apart voor hoef te betalen. We wonen namelijk in een houtskeletbouw huis, dan behoort dit toch wel goed te werken. Bedankt voor de informatie en een fijn weekend. 
Groeten Karin.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes
KarinLeonDante wrote:

Hi Paul, dat heb ik aangeboden gekregen toen ik het abonnement afsloot.

heb je dat ergens zwart op wit staan 

KarinLeonDante wrote:

Als het nu niet meer gratis kan dan helaas… Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje raar dat je voor betere WiFi in huis in ene extra moet betalen. Maar goed is niet anders. Dan ga ik wel even kijken naar een andere provider, waarbij dit in de maandkosten zit en er niet apart voor hoef te betalen. We wonen namelijk in een houtskeletbouw huis, dan behoort dit toch wel goed te werken. Bedankt voor de informatie en een fijn weekend. 
Groeten Karin.

voor niks gaat de zon op 

voor overal in huis goeie wifi zal je helaas moeten betalen 

dat is bij andere providers ook zo voor vaste klanten

gratis mesh wifi booster is gewoon een truck om nieuwe klanten binnen te halen

overstappen zou je kunnen doen als er glasvezel ligt maar als je bij kpn of t-mobile alleen vdsl kan krijgen is het maar de vraag welke snelheid je haalt op jou adres

Wlmpie

Level 11
  • 532Posts
  • 11Oplossingen
  • 174Likes

Gewoon via marktplaats een tweedehands router of accespoint kopen (geen wifi versterker, dat blijft geklooi) en deze op de bovenverdieping bedraad aansluiten als accespoint. Met een beetje mazzel heb je voor 10 euro een netgear oid die net zo goed werkt als zo'n ziggo wifibooster. Hooguit wat minder snel, maar als je met wifi boven de 50 mbps komt, kun je al telewerken en netflix en youtube streamen, dus dat is voor 99% van het gebruik afdoende. Alleen downloaden van grote bestanden duurt dan iets langer.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Sowieso is het bij het aangaan van het abonnement ook óf korting op je abonnement, óf een gratis booster. Ik neem aan dat jij voor korting hebt gekozen destijds, @KarinLeonDante ? 

Toevoeging; ik zie dat je je abonnement ook al een aantal jaren hebt. Dus als ik het goed begrijp gaat het sowieso over een aanbod van een paar jaar terug. Daar kunnen we nu helaas helemaal niets meer mee. 

WimSt

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat houd die belofte van Ziggo dan in : Power promes ? Overal in huis goede wifi ontvangst? Of garandeert Ziggo alleen maar goed wifi ontvangst voor nieuwe abbonnee's ?

Ze zijn net zo erg als andere providers: om je binnen te halen beloven ze je van alles en nog wat, ben je klant dan kan je het zelf uitzoeken en moet je betalen voor hun Power promes!!!

Zelf de ervaring met de Next box, bij afsluiten duurste abonnement is mij gegarandeerd dat ik een 2e Next zou ontvangen, jaar verder vele telefoontjes, en nog niets ontvangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic