Ik gebruik de connectbox
ter versterking tevens 3 tp boxen
dus modem als bridge ingesteld
probleem
de wifi verbinding met mijn pelletkachel valt steeds weg
is het mogelijk de router zo in te stellen dat dit wordt opgelost?
Heet dat forwarding van een poort?
zo ja? hoe moet dat?
graag een oplossing met instructie
DANK
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gaat het om een palletkachel van Edilkamin? Zo ja, dan kun je de suggesties proberen die ik in dit topic heb gegeven. Port forwarding is in dat geval niet nodig.
Het kan ook aan instellingen van de Deco's liggen, zoals @BAM hieronder aangeeft. De instellingen fast/snelle roaming kun je vinden op de pagina Meer, Geavanceerd in de Deco-app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je modem in router modus staat, dan zijn je Deco's de router en zou je daar één en ander in moeten stellen, kijk goed in de gebruiksaanwijzing van de palletkachel of en welke poort je moet forwarden, want er zijn meer dan 65.000 poorten mogelijk, maal 2.
Mogelijk helpen deze stappen je op weg: Opgelost: Port Forwarding TP Link M4 - Ziggo Community
Gaat het om een palletkachel van Edilkamin? Zo ja, dan kun je de suggesties proberen die ik in dit topic heb gegeven. Port forwarding is in dat geval niet nodig.
Het kan ook aan instellingen van de Deco's liggen, zoals @BAM hieronder aangeeft. De instellingen fast/snelle roaming kun je vinden op de pagina Meer, Geavanceerd in de Deco-app.
hoi @Bert ,
Nog niet wakker? 🤣
Lijkt mij iets van de fast roaming die raar doet, die mag uit voor de kachel.
Groet,
Bam
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.