Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Wellicht is er iemand die mij kan helpen met het volgende probleem:
Onze wifi verbinding valt steeds weg, het netwerk vraagt biiv op mobiele apparatuur om opnieuw in te loggen.
Wat kan hiervoor het probleem zijn?
We kijken ook tv via wifi, dus mega irritant om het modem steeds te herstarten.
(Meterkast zit beneden, wij hebben een bovenwoning) april 2021 is er een nieuwe aansluiting gekomen, dit is dus niet verouderd.
Alvast bedankt!
Groeten,
Annique
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank voor je reactie. Een ziggo monteur heeft dit zo aangesloten vorige week, zodat het signaal goed terug gaat.
Gisteren is er een andere monteur geweest en die heeft het modem vervangen. Probleem lijkt voor nu opgelost. Schijnbaar is dit een probleem met een bepaald type serienummer modem...
So Fingers crossed!!!
Heel fijn dat het probleem opgelost lijkt @Annique2021! Ook bedankt voor het laten weten hiervan! Laat gerust weten of de poa-splitter nog nodig is, als je wil kunnen we deze kosteloos naar je toe sturen 🙂
Dank Erik voor je reactie. Ik heb nog een poa splitter liggen, in doosje. Mocht t probleem zich nog voordoen deze week, ga ik zeker hier naar kijken. Bedankt!!!
Helemaal goed, graag gedaan!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...