Anne H Ziggo wrote:
Goedemorgen,
Op verzoek van onze Engineers ontvangen we graag antwoord op de onderstaande vragen van jullie.
Bedankt voor je voorstel. Hierbij mijn antwoorden:
- Ik gebruik Android apparatuur
- Samsung Galaxy S7 met Android 8.0 en Samsung Galaxy S6 met Android 6.0.1
- Wifispots gebruiken wij niet, maar bij inloggen op Mijn Ziggo zag ik wel dat het aan staat (zie afbeelding)

- Netwerknaam is tijdens uitval volgens mij ook niet zichtbaar, maar dit weet ik niet zeker. Wel weet ik dat de netwerken (zowel 2,4Ghz als 5Ghz) sowieso vaak niet zichtbaar zijn, als je met een 'vreemde' telefoon verbinding wil maken
- Probleem is ontstaan op het moment dat we het nieuwe modem (TG2492LG-ZG) in gebruik namen op 03-12-2018
- Dit is moeilijk te monitoren, omdat een van ons fulltime werkt en de ander niet de hele dag op WIFI zit. Maar het gebeurt sowieso dagelijks, soms een paar keer per uur
- Ik ben bereid mee te werken aan het testen van tijdelijke aanpassingen, maar graag ontvang ik per test een inschatting van de mogelijke problemen die door de aanpassing optreden