Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Huizinga wrote:
Heel veel informatie maar ik ga even terug naar het probleem waar dit topic mee begon. Wegvallende wifi.
Voor wie af en toe een T3 foutmelding in zijn modem ziet staan. Ik zou me er niet druk om maken. Mocht je dagelijks een hele berg van deze T3 foutmeldingen zien dan zou ik even bij de klantenservice langs gaan om je signaal te laten controleren.
ArChie.DVB wrote:Huizinga wrote:Heb je er ook aan gedacht dat een modem op het moment dat deze als gevolg van een reset van de kabel interface misschien ook de WLAN adapter tijdens de reset uitschakelt tot er weer een werkende internet verbinding is?
Heel veel informatie maar ik ga even terug naar het probleem waar dit topic mee begon. Wegvallende wifi.
Voor wie af en toe een T3 foutmelding in zijn modem ziet staan. Ik zou me er niet druk om maken. Mocht je dagelijks een hele berg van deze T3 foutmeldingen zien dan zou ik even bij de klantenservice langs gaan om je signaal te laten controleren.Tja, ze hebben kennelijk bij CableLabs besloten om dergelijke DOCSIS foutmeldingen voor de grap verplicht het level Critical te geven?
Mark Ziggo wrote:
Het probleem: de 2.4 en 5Ghz wifi netwerken vallen gelijktijdig weg en zijn dan niet meer zichtbaar in de lijst met beschikbare netwerken, terwijl bekabeld internet blijft werken.
Alle voorbeelden tot nu toe komen uit voormalig UPC gebied en hebben allemaal een Arris Connectbox, verdere overéénkomsten heb ik nog niet kunnen ontdekken.
ice0angel wrote:
Klopt het dat je bij verbonden apparaten specifiek bij wifi apparaat 2x in de lijst staat ?
bij bij bedraad staat aangesloten apparaat 1x 😕
Is het bij jou ook zo dat er zowel een IPv4 als IPv6 adres aan alle WiFi apparaten wordt uitgegeven?
Ik kreeg te horen dat dit niet de bedoeling is.
hanh wrote:Is het bij jou ook zo dat er zowel een IPv4 als IPv6 adres aan alle WiFi apparaten wordt uitgegeven?Dat is normaal als je IPv6 Firmware op je ConnectBox hebt.
Gr Hanh
Als dat zo is dan
Is het bij jou ook zo dat er zowel een IPv4 als IPv6 adres aan alle WiFi apparaten wordt uitgegeven?
Dat is normaal als je IPv6 Firmware op je ConnectBox hebt.
Gr Han
Dan hopen we maar dat dit snel opgelost gaat worden 🙂
Laten we docsis signaalproblemen daarom alsjeblieft buiten dit topic houden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.