Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.
kaan72 wrote:Hallo,
Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.
Utp kabel tussen het modem en de mediabox XL?
PeterH2020 wrote:kaan72 wrote:Hallo,
Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.
Utp kabel tussen het modem en de mediabox XL?
Ik heb geen XL box. Ik heb een nex box.
Top, eigen router er tussen?
Nee ook geen router er tussen.
Aangezien je nieuwe klant bent zou ik vragen om een installatie monteur. Kan die gelijk even nakijken.
Dat zal een dhcp lease geval zijn. Gebeurd dit op vaste tijden?
@RoWi. Nee gebeurd niet op vaste tijden. Afgelopen zondag viel de wifi om ongeveer 10.30 weg en woensdagavond om ongeveer 18.00. Even voor de duidelijkheid. Ik heb het hier over wifi-modem die ongeveer een minuut niet meer doet. Het gekke is. De eerste twee weken had ik nergens last van.
Enkel de wifi dus, niet de gehele verbinding?
Nee alleen wifi inderdaad. Sorry moet het wel goed vertellen. Ik heb thuis alles aangesloten op wifi. Ik heb geen bekabelde apparaten.
De modem/router al een keer stroomloos gemaakt?
En neem eventueel dit topic erbij.
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/valt-je-wifi-weg-lees-dit-topic-22640
@RoWi. Bedankt voor de informatie. Ik zal vanavond even kijken. Ben nu niet thuis.
@kaan72 kun je foto's maken hoe het modem op het AOP aangesloten zit en hier posten?
Kun je ook de up- en downstream waarden en netwerk historie van het modem hier posten?
Waar vind ik de up- en downstreamwaarden van mijn modem? | Ziggo Community
@Henno sorry ik zie nu pas je reactie. Ik zal vanavond even kijken.
We kruisen elkaar precies...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...