kaan72
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Wifi valt weg

Hallo,

Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.

71 Reacties 71
Niet van toepassing

kaan72 wrote:

Hallo,

Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.

Utp kabel tussen het modem en de mediabox XL?

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

PeterH2020 wrote:
kaan72 wrote:

Hallo,

Ik heb nu twee weken internet van Ziggo. Helaas valt mijn internet vanaf afgelopen zondag één minuut weg en komt dan ook weer vanzelf terug.

Utp kabel tussen het modem en de mediabox XL?

Ik heb geen XL box. Ik heb een nex box.

Niet van toepassing

Top, eigen router er tussen?

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Nee ook geen router er tussen.

Niet van toepassing

Aangezien je nieuwe klant bent zou ik vragen om een installatie monteur. Kan die gelijk even nakijken.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8224Posts
  • 348Oplossingen
  • 2039Likes

@kaan72 

Dat zal een dhcp lease geval zijn. Gebeurd dit op vaste tijden?

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@RoWi. Nee gebeurd niet op vaste tijden. Afgelopen zondag viel de wifi om ongeveer 10.30 weg en woensdagavond om ongeveer 18.00. Even voor de duidelijkheid. Ik heb het hier over wifi-modem die ongeveer een minuut niet meer doet. Het gekke is. De eerste twee weken had ik nergens last van.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8224Posts
  • 348Oplossingen
  • 2039Likes

Enkel de wifi dus, niet de gehele verbinding?

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Nee alleen wifi inderdaad. Sorry moet het wel goed vertellen. Ik heb thuis alles aangesloten op wifi. Ik heb geen bekabelde apparaten.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8224Posts
  • 348Oplossingen
  • 2039Likes

De modem/router al een keer stroomloos gemaakt?

En neem eventueel dit topic erbij.

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/valt-je-wifi-weg-lees-dit-topic-22640

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@RoWi.  Bedankt voor de informatie. Ik zal vanavond even kijken. Ben nu niet thuis.

Henno
Expert
Expert
  • 2613Posts
  • 79Oplossingen
  • 726Likes

@kaan72 kun je foto's maken hoe het modem op het AOP aangesloten zit en hier posten?

Kun je ook de up- en downstream waarden en netwerk historie van het modem hier posten?

Waar vind ik de up- en downstreamwaarden van mijn modem? | Ziggo Community

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Henno sorry ik zie nu pas je reactie. Ik zal vanavond even kijken.

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

 

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

 

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

 

kaan72
topicstarter
Stamgast
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

 

Henno
Expert
Expert
  • 2613Posts
  • 79Oplossingen
  • 726Likes

@kaan72 

  • Is dit de eerste aansluiting van Ziggo in je woning, waar de groene grondkabel binnen komt? De aansluiting op de foto is veroudert.
  • Heb je ook nog de andere schermen en de upstream en Netwerk historie log?
Henno
Expert
Expert
  • 2613Posts
  • 79Oplossingen
  • 726Likes

We kruisen elkaar precies...

Uitgelicht topic