1
Vraag
2
Reageer en help mee
Eric_Brum

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi valt regelmatig weg met Ubee 3200

De wifi verbinding valt de laatste tijd regelmatig weg. Ook het internet valt soms weg.

We hebben een Ubee3200. Al vele malen gereset of op ander kanaal gezet.

Haalt niet veel uit.

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Het is heel vervelend als internet weg valt, en jou modem kan omgeruild worden voor een Connect Box van Ziggo.

 

Kun je wel even foto plaatsen waar Ziggo het huis binnen komt, van de AOP dan kan een moderator dit bekijken en eventueel een monteur inplannen.

 

Ik ga wel vragen je modem te laten vervangen aan een moderator.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Eric_Brum . Welkom hier!

Een wegvallende verbinding kan verschillende oorzaken hebben. Wat de oorzaak nu is, dat weten we niet. Maar 1 ding weten we wel gelijk; je hebt een flink oud modem in gebruik. En wat de oorzaak ook is; een wegvallende verbinding is altijd enorm irritant. Daarom lijkt het me zeker goed om je een nieuw modem te sturen ter vervanging van je huidige modem. Deze Doe ik gelijk voor je op de post.

Nu weten we natuurlijk niet of de oorzaak in het modem zit. Het kan best zijn dat er ook andere zaken spelen. Maar een up-to-date modem hebben is natuurlijk altijd een goede basis. Daarom vraag ik je om straks het nieuwe modem aan te sluiten en te gaan gebruiken en ons op de hoogte te houden over hoe het gaat. Mochten de problemen met de nieuwe modem nog steeds aanwezig zijn of snel terugkeren, dan gaan we samen met je op zoek naar de oplossing! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic