Karindamon

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi uitzetten

Om instellingen te wijzigen van mijn connectbox moet ik een wachtwoord invoeren, deze accepteert de site niet.

Ook niet na resetten modem.

7 Reacties 7
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt voor dit probleem. Heb je dit stappenplan al gevolgd? In dit stappenplan wordt met een 'reset' het terugzetten naar fabrieksinstellingen bedoeld, opnieuw opstarten of kort stroomloos maken van het modem is niet voldoende.

Karindamon
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb het stappenplan gevolgd maar hij accepteert het wachtwoord niet, ook niet na het resetten van de modem.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je het resetknopje lang genoeg ingedrukt?

Indrukken  tot de lampjes gaan knipperen .

Juiste wachtwoord gebruikt? Staat na reset vermeld op een sticker op de modem.

 

Karindamon
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb het modem helemaal gerest, en het juiste wachtwoord van de sticker gebruikt.

Ik kom er nog altijd niet in.

Ik heb mijn wifi boosters op een andere naam gezet, is het dan echt nodig om de wifi van het modem uit te zetten?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

Het is een voorzorgsmaatregel, geen verplichting.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Karindamon en welkom hier! 

Wat rot dat het maar niet wil lukken om in te loggen in je modem. Ben je bekabeld verbonden met je modem op het moment dat je deze stappen uitvoert? 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Toch even voor de zekerheid. Op de sticker staan het wifiwachtwoord en het modemwachtwoord (8 cijfers als u dat niet gewijzigd heeft) . Het laatste moet u gebruiken om in te loggen.

Uitgelicht topic