Ik kan de 2,4 Ghz wifi niet uitzetten op de horizon box XL.
Weet iemand wat deze melding inhoudt?
Zie afbeelding
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja! Alles getweaked en veranderd...
Kanalen etc.
Ik denk dat ik dit maar laat zitten en de mediabox next neem... ben de mediabox XL goed zat nu... hij begint nu ook steeds bloedheet te worden en uit te vallen.
Dat is ook een optie, de Mediabox Next ondersteunt 4K en is significant energiezuiniger.
Sinds de komst van Next Mini wordt de XL alleen nog als vervanging geleverd, niet meer bij nieuw afgesloten abonnementen.
De eenmalige activatiekosten zijn 19,95 euro en de maandelijkse meerkosten voor het abonnement zijn 50 cent.
met de next kost 0.50 cent duurde per maand normaal betaal je extra eenmalige kosten maar denk dat een moderator deze wel kwijt kan schelden al is dat natuurlijk aan hun
En de Next zend geen wifi uit he? Hoop ik.
De Next is alleen een decoder en heeft geen modem, router, switch en AP.
Godzijdank nou, pff... wat een ramp die horizon box.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.