Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
raybi
Level 1

Wifi spot uitzetten en dan weer opnieuw aanzetten lukt niet in mijnZiggo

Ik heb altijd wifi spit gehad op mijn huawei,sinds een maand of 3 lukt dit niet meer,ook gebrobeerd met wachtwoord te veranderen helpt niet.nu dacht ik zet wifi spot een uit en dag erna op aanzetten maar nu blijkt dat al ik ingelog ben ik niet kan veranderen naar uit of aan en voorheen wel,staat nu alleen aan bij.
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
raybi
Level 1
Topicstarter
hallo Lycke Ziggo bedankt voor je reactie,maar probleem is opgelost hoe geen idee,dacht log nog eens in op mijn ziggo,producten,internet ik scrollde naar beneden en zag tot mijn verbazing dat ik nu opeens wel aan uit had staan.Ik heb hem dus uit gezet en tijdje gewacht en opnieuw aangezet, en nu kan ik dus ook weer gebruik maken van wifi spot (buitenshuis). ik heb hier een maand of 2 geleden ook gebeld met ziggo maar zij konden niets zeggen waar het aan lag,desbetreffende persoon zei dat het aan huawei lag omdat hij zag bij google dat er heel veel klachten waren over dit probleem met huawei.maar zoals gezegd hij doet het nu weer dus waar nu juiste probleem lag geen idee,trouwens mijn schoonmoeder had in zelfde periode ook het zelfde probleem ook altijd wifi spot en toen niet.zal haar nog eens informeren om het ook een opnieuw uit en aan te zetten kijken wat er dan gebeurt.
mvg raybi

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey @raybi. Welkom op de Ziggo Community!
Ik wilde graag de boel bij je nakijken om je hier verder mee te helpen, maar zie helaas geen abonnement op de gegevens in je profiel.
Heb je nog hulp nodig, zou je dan de juiste gegevens in je profiel willen zetten? Dan pak ik je gegevens er bij!
0 Kudos
raybi
Level 1
Topicstarter
hallo Lycke Ziggo bedankt voor je reactie,maar probleem is opgelost hoe geen idee,dacht log nog eens in op mijn ziggo,producten,internet ik scrollde naar beneden en zag tot mijn verbazing dat ik nu opeens wel aan uit had staan.Ik heb hem dus uit gezet en tijdje gewacht en opnieuw aangezet, en nu kan ik dus ook weer gebruik maken van wifi spot (buitenshuis). ik heb hier een maand of 2 geleden ook gebeld met ziggo maar zij konden niets zeggen waar het aan lag,desbetreffende persoon zei dat het aan huawei lag omdat hij zag bij google dat er heel veel klachten waren over dit probleem met huawei.maar zoals gezegd hij doet het nu weer dus waar nu juiste probleem lag geen idee,trouwens mijn schoonmoeder had in zelfde periode ook het zelfde probleem ook altijd wifi spot en toen niet.zal haar nog eens informeren om het ook een opnieuw uit en aan te zetten kijken wat er dan gebeurt.
mvg raybi
0 Kudos
Ga naar reactie
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Bedankt voor je reactie @raybi. En super dat het inmiddels is opgelost. #LekkerBezig!
0 Kudos