ehdevries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wifi (signaal) valt steeds uit

Goedemiddag,

Wij hebben een Cisco EPC3928 router en een Ziggo abonnement. De laatste tijd valt Wifi steeds uit op alle apparaten in huis. Het Wifi signaal is op alle apparaten dan helemaal weg. Het maakt niet uit waar het apparaat zich dan in huis bevindt. Het gebeurt zelfs als het apparaat op minder dan een meter van de router zit. Het duurt dan enkele minuten en dan is er weer Wifi (signaal). Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals het wijzigen van de kanalen waar op uitgezonden wordt. Niks helpt. Ik vermoed dan ook dat de Cisco EPC3928 router niet goed meer is.

@Ziggo Zou ik daarom een nieuwe router mogen ontvangen?

Alvast bedankt,

Eert Hans de Vries

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 5899Posts
  • 333Oplossingen
  • 1963Likes

Knipperen de DS/US/ONLINE LED's op het modem wanneer WiFi wegvalt?

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuwe modemrouter (Connect Box, thans SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Mogelijk is de coaxinstallatie aan een upgrade toe, voor een goede werking van de nieuwe modemrouter is het belangrijk dat deze up-to-date is:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Bekijk in context

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1812Posts
  • 263Oplossingen
  • 369Likes

Dag @ehdevries, welkom nog op de Ziggo Community 🙂 Bijzonder jammer dat je sinds kort zoveel problemen ervaart met de draadloze wifi verbinding bij je thuis. Ik begrijp dat je zelf al flink hebt lopen knutselen met enkele instellingen in je modem maar dat het helaas niet heeft mogen baten. Wij helpen je via deze weg natuurlijk graag verder!

Tobias gaf het al aan, je kunt kosteloos een vervangend modem van ons ontvangen. Deze heb ik voor je besteld en per pakketpost ontvang je deze zo snel mogelijk. Er volgt nog een e-mail van PostNL met Track & Trace code. Hopelijk ervaar je met dit vervangende modem geen problemen meer. Mocht je nog wel problemen ervaren, dan moeten we je coaxinstallatie nader onder de loep nemen. In dat geval zou het fijn zijn als je de gegevens gevraagd door Tobias kunt aanleveren inclusief enkele foto's.

Dank alvast en een mooie week gewenst! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 5899Posts
  • 333Oplossingen
  • 1963Likes

Knipperen de DS/US/ONLINE LED's op het modem wanneer WiFi wegvalt?

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuwe modemrouter (Connect Box, thans SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Mogelijk is de coaxinstallatie aan een upgrade toe, voor een goede werking van de nieuwe modemrouter is het belangrijk dat deze up-to-date is:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Bekijk in context

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1812Posts
  • 263Oplossingen
  • 369Likes

Dag @ehdevries, welkom nog op de Ziggo Community 🙂 Bijzonder jammer dat je sinds kort zoveel problemen ervaart met de draadloze wifi verbinding bij je thuis. Ik begrijp dat je zelf al flink hebt lopen knutselen met enkele instellingen in je modem maar dat het helaas niet heeft mogen baten. Wij helpen je via deze weg natuurlijk graag verder!

Tobias gaf het al aan, je kunt kosteloos een vervangend modem van ons ontvangen. Deze heb ik voor je besteld en per pakketpost ontvang je deze zo snel mogelijk. Er volgt nog een e-mail van PostNL met Track & Trace code. Hopelijk ervaar je met dit vervangende modem geen problemen meer. Mocht je nog wel problemen ervaren, dan moeten we je coaxinstallatie nader onder de loep nemen. In dat geval zou het fijn zijn als je de gegevens gevraagd door Tobias kunt aanleveren inclusief enkele foto's.

Dank alvast en een mooie week gewenst! 

Bekijk in context

ehdevries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Erik en Tobias,

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht dan eerst nog even de nieuwe modemrouter af. Mocht dit het probleem niet oplossen, dan zal ik de door jullie gevraagde gegevens toesturen.

Bedankt voor de hulp!

Uitgelicht topic