1
Vraag
2
Reacties
JeroenRA

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi scan functie in smartwifi app & herhaaldelijk scannen maatwerk locatie lukt niet

Beste community,

Via de smart wifi app kan je een wifi scan uitvoeren op een aantal standaard ruimtes (o.a. woonkamer, zolder, keuken etc) of een maatwerk locatie aanmaken, bijvoorbeeld slaapkamer kind 1, slaapkamer kind 2.

Als eenmaal een 1e scan is gemaakt dan zie je deze maatwerk locatie terug in he testresultaten.

als ik op deze locatie klik kan ik op 'nogmaals testen' klikken en daarna op 'start wifiscan'.

Je zou dan verwachten dat de wifiscan op de maatwerk locatie gaat lopen.

maar nee dus. je wordt teruggebracht naar het overzicht met de standaard locaties (waar dus de maatwerk locatie niet tussen staat)

Is er een oplossing om toch met enige regelmaat een nieuwe etst te doen op eerder toegevoegde maatwerk locaties?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5235Posts
  • 498Oplossingen
  • 1712Likes

Dankjewel! Ik heb ondertussen even contact gehad met de ontwikkelaars van de SmartWifi app. Wat je omschrijft klopt op zich, want die mogelijkheid is er nu niet. Ik heb je wens aan hen doorgezet. Bedankt voor het aangeven! Ik kan geen toezeggingen doen of en wanneer dit zal meegenomen worden in een update van de app. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5235Posts
  • 498Oplossingen
  • 1712Likes

Hoi @JeroenRA

Ik snap je wens! Kun je eens aangeven welke versie van de app jij gebruikt? Ik ben ook benieuwd naar het toestel en besturingssysteem daarop. 

JeroenRA
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi. Zie screenshot 

Screenshot_20221216_125505_SmartWifi.jpg

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5235Posts
  • 498Oplossingen
  • 1712Likes

Dankjewel! Ik heb ondertussen even contact gehad met de ontwikkelaars van de SmartWifi app. Wat je omschrijft klopt op zich, want die mogelijkheid is er nu niet. Ik heb je wens aan hen doorgezet. Bedankt voor het aangeven! Ik kan geen toezeggingen doen of en wanneer dit zal meegenomen worden in een update van de app. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic